مازندران- احمد حسین زادگان گفت: تاکنون طرح جامعی برای انتقال آب خزر تهیه نشده است.

طرح جامعی برای انتقال آب خزر تهیه نشده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمد حسین زادگان استاندار مازندران امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه هر موضوعی که منافع استان را تامین کند با آن موافقم، اظهار کرد: تاکنون طرح جامعی برای انتقال آب خزر تهیه نشده و بعنوان استاندار نظرم را بعد از تهیه طرح اعلام می کنم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور اعلام کرد که در صورت وجود سرمایه گذار امکان انتقال آب خزر وجود دارد، افزود: هر اقدامی که به نفع استان هست باید انجام و اگر نیست، نباید انجام شود.

استاندار مازندران در رابطه با این سوال که سرانجام برنامه ۱۰۰ روزه ای که از مدیران استان خواسته اید، به کجا انجامید؟ توضیح داد: قرار نیست معجزه کنیم و برنامه ۱۰۰ روزه یک نماد است و درنظر داریم با همین امکانات موجود یک سری اقدامات را در دستور کار قرار دهیم.

حسین زادگان مدیران مازندرانی را مکلف کرد در ارتباط به برنامه های ۱۰۰ روزه شان به رسانه ها پاسخ دهند و ایده هایشان را رسانه ای کنند.

وی اضافه کرد: مقرر شد پروژه‌هایی که قرار بود طی ۶ ماه گذشته به بهره ‌برداری برسد در مدت ۱۰۰ روز تکیلف آن مشخص و پیگیری ‌شود.

استاندار مازندران گردشگری را یک اولویت برای مازندران دانست و با اعلام اینکه بروکراسی زائد اقدامات را با تاخیر مواجه می کند، گفت: با هماهنگی فرمانداران و بخشداران ۱۲۰ روستا بعنوان مقصد گردشگری انتخاب شدند که باید بافت شان حفظ شود.

حسین زادگان با اعلام اینکه حوزه گردشگری یک حوزه بین بخشی است، تاکید کرد: نیاز به همراهی سایر ارگان‌ها و نهادها داریم که موانع و مشکلات را بررسی و رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری سلامت و بوم گردی به صورت جدی ورود پیدا کردیم، افزود: گردشگری سلامت یک ظرفیت است و در این ارتباط معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان تسهیل‌گر سلامت معرفی شد و در این ۱۰۰ روز کلیات طرح آماده می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.