۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 642395

تیم فوتسال فرش‌آرا نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال کشور با شکست مقابل سوهان محمد سیما قم و حذف در مرحله پلی آف به کار خود در این فصل رقابت های لیگ برتر به پایان راه رسید.

مهر قبولی بر کارنامه فرش آرا
به گزارش قدس آنلاین ، تیم فوتسال فرش‌آرا نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور عصر پنجشنبه با شکست مقابل سوهان محمد سیما قم و از حذف در مرحله پلی آف به کار خود در این فصل رقابت های لیگ برتر به پایان راه رسید.

اما کسب جایگاه سوم در مرحله اول لیگ برتر باعث شد کارنامه شاگردان حسن زاده قابل قبول باشد.

پیش فصل،تغییرات در کادر فنی 

فرش آرا در پایان لیگ گذشته با هدایت محسن خبیری در پایان فصل در رتبه ششم جدول ایستاد،جایگاهی که با توجه به بضاعت فرش آرا عملکرد مطلوبی نبود و در پایان فصل محسن خبیری بعد یک فصل حضور در راس کادرفنی فرش آرا از این تیم جدا شد و محسن حسن زاده با سابقه حضور به عنوان مربی در فرش‌آرا برای فصل جدید به عنوان سرمربی تیم تیم انتخاب شد.

چهره جوان فرش آرا برای صرفه جویی 

با توجه به اینکه باشگاه فرش‌آرا به صورت خصوصی در این رشته فعالیت می‌کند،فشار های اقتصادی باعث شد مدیران این تیم بودجه کمتری را برای این فصل در نظر بگیرند تا کادرفنی به اجبار نتواند از ستاره های فوتسال ایران استفاده کند و فرش‌آرا با تغییر چهره نسبت به فصل قبل و یک ترکیب جوان و نسبتا بومی وارد لیگ برتر شود.

جدایی کاپیتان و چند بازیکن با تجربه 

قدرت بهادری کاپیتان فرش‌آرا که در ابتدا فصل تنها ملی پوش فرش‌آرا محسوب میشد از فرش‌آرا جدا شد، بهادری ابتدا قرار بود در نیم فصل دوم به ترکیب فرش‌آرا اضافه شود اما بنا به دلایلی این اتفاق محقق نشد تا بهادری بعد از سه فصل در فرش آرا حضور نداشته باشد.

علاوه بر قدرت بهادری، علی اسعدی دیگر بازیکن با سابقه فرش‌آرا نیز این فصل در لیگ چین به میدان رفت تا فرش‌آرا با یک‌ تیم متحول شده و جوان در لیگ شرکت کند.

مصدومیت های دردسرساز 

با توجه به تغییرات زیاد ترکیب فرش‌آرا مصدومیت‌های بد موقع و نسبتا طولانی باعث در چند بازی حسن زاده ترکیب کامل خود را در اختیار نداشته باشد و نتایج ضعیفی بگیرد. 

جایگاه قابل قبول سوم در پایان فصل

فرش آرا در پایان مرحله اول با ایستادن در جایگاه سوم جدول لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد بهترین نتیجه فوتسال استان را کسب کند.

حذف تلخ در پلی آف 

پیش از آغاز این فصل از سوی سازمان لیگ فوتسال اعلام شد مسابقات این فصل به صورت پلی آف برگزار می شود و طبق برنامه ای که اعلام شد در پایان فصل ۸ تیم برتر باید در مرحله پلی آف برای تعیین تیم قهرمان به مصاف یکدیگر می‌رفتند.

براساس جدول در اولین دور پلی آف فرش‌آرا باید به مصاف تیم سوهان محمد سیما قم می‌رفت که هفته گذشته در دیدار اول در مشهد بازی را به نماینده قم واگذار کرد و امروز در دومین بازی با قبول شکست مقابل این تیم به کار خود در لیگ برتر پایان داد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.