معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با پیگیری مستمر مدیر کل این نهاد، شمار فیلم های به نمایش درآمده در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به 34 فیلم افزایش یافت.

شمار فیلم های جشنواره فجر در مشهد به 34 فیلم رسید

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد رضا محمدی روز جمعه افزود: تا پایان روز گذشته نمایش 22 فیلم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای اکران در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد نهایی شده بود.

وی اظهار داشت: با پیگیری های این اداره کل برای نخستین بار در طول 14 دوره گذشته، 34 فیلم از بخشهای سودای سیمرغ، نگاه نو و سیمرغ پروانه در قالب 120 اکران در 6 سینمای مشهد به نمایش درمی آید.
وی گفت: سایت اینترنتی 'سینما تیکت' برای خرید بلیت شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از روز گذشته فعال شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت بلیت فیلم های اولین روز جشنواره را خریداری کنند.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: امشب اکران فیلم های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد آغاز می شود و هر روز پخش فیلم ها در ساعات 15، 17و 30 دقیقه، 20 و 22 و 30 دقیقه از 6 سینما انجام می گیرد.
محمدی اظهار داشت: سینماهای هویزه، گلشن، اطلس، سیمرغ، ویلاژتوریست و سینما اصغرزاده مجتمع فرهنگی – هنری امام رضا (ع) از امروز تا 22 بهمن فیلمهای جشنواره فیلم فجر را به نمایش می گذارند.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن ماه همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی در تهران آغاز شده است.
در این دوره جشنواره و در بخش 'سودای سیمرغ' آثاری همچون فیلمهای آشفتگی، ایده اصلی، بنفشه آفریقایی، 23 نفر، پالتو شتری، تیغ و ترمه، جمشیدیه، خون خدا، درخونگاه، سال دوم دانشکده من، سرخ پوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، تختی، قسم، قصر شیرین، ماجرای نیمروز 2، رد خون، متری شش و نیم، مردی بدون سایه، مسخره باز و ناگهان درخت حضور دارند.
آثار 'بخش نگاه نو' جشنواره نیز فیلمهای پالتو شتری، جاندار، حمال طلا، دیدن این فیلم جرم است، روزهای نارنجی، زهر مار، سونامی، مسخره باز، معکوس و یلدا هستند.
همچنین مستندهای این دوره از جشنواره بهارستان خانه ملت، تمام چیزهایی که جایشان خالی است، خانه ای برای تو، دلبند و نتهای مسی یک رویا می باشند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.