قزوین_سردار محمدشاهرخی گفت: یکهزار و ۲۴۷ پروژه کوچک و زودبازده با محوریت در عرصه های مختلف افتتاح می شود.

بیش از یک‌هزار پروژه کوچک و زودبازده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردارمحمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آیین آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در کشور که ۱۰۰۰ طرح آن در قزوین است، به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید حسن پور سپاه استان قزوین اظهار داشت: پروژه های متعددی در استان از جمله یکهزار و ۲۴۷ پروژه کوچک و زودبازده با محوریت استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات درعرصه های مختلف افتتاح می شود.

وی افزود: در سالجاری یک اقدام بزرگ فرهنگی و کنگره سه هزار شهید قزوین برگزار شد که مورد توجه برخی قرار گرفت و مهمترین ویژگی موثر این کنگره، وحدت آن بین مردم و مسئولان بود؛ کنگره سه هزار شهید همچنین در زنده نگه داشتن یادشهدا نیز موثر بود.

سردارشاهرخی بیان کرد: افتتاح پروژه های زودبازده با وحدت و همدلی بین مسئولان و سازماندهی خیران و استفاده از ظرفیت مردم در این حوزه درنظرگرفته شده است و در اجرای این پروژه ها، سیستم های مدیریتی تسهیل گری می کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: در اجرای این پروژه ها مجموعه های دولتی و اداری استان از جمله 16 اداره پای کار آمدند و این در حالی است که دشمنان سیاه نمایی می کنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی تلاش داریم تا نشان دهیم ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد و می توان از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.