قزوین_ جوادحق لطفی گفت: محورهای مواصلاتی قزوین با بارش برف همراه است.

محورهای مواصلاتی قزوین با بارش برف همراه است

جواد حق لطفی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به وضعیت راه های استان قزوین اظهار داشت: باتوجه به اینکه استان قزوین جزو استانهای پرترد کشور محسوب می شود، برخی از محورهای این استان از جمله محورهای آبگرم، آوج، قزوین به الموت و گردنه های قسطین لار و بهرام آباد، مسیرهای شهرستان آبیک به طالقان در گردنه طالقان، محور قزوین به رشت در گردنه کوهین و منطقه تاکستان حوالی ضیاء آباد و سه راه رحیم آباد و محور دانسفهان به سه راه رحیم آباد از بامداد امروز با بارش برف همراه است.

وی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیرچرخ در محورهای برفگیر و کوهستانی تاکید کرد و افزود: همراه داشتن این تجهیزات می تواند ایمنی مسافران و رانندگان را تضمین کند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین یادآور شد: تلفن گویای ۱۴۱ برای اطلاعات راههای استان و کشور است و همشهریان با شماره گیری این تلفن گویا می توانند از آخرین وضعیت راه های استان و کشور اطلاع یابند.

حق لطفی بیان کرد: عملیات راهداری توسط اکیپ های راهداری انجام می شود و تمام اکیپ ها در حال آماده باش هستند تا خدمات مناسب تری به همشهریان و مسافران ارائه شود.

وی اضافه کرد: رانندگان می توانند ضمن رعایت نکات راهنمایی و رانندگی سفرهای ایمنی را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.