قهرمان کشوری شنای نابینایان گفت: مسابقات کشوری شنای نابینایان و کم‌بینایان از اول تا سوم اسفندماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

مسابقات کشوری شنای نابینایان و کم‌بینایان به میزبانی مشهد برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین ؛ ساجده پهلوان‌هاشمی  اظهار داشت: مسابقات کشوری شنای کم‌بینایان و نابینایان با حضور تیم خراسان رضوی برگزار می‌شود، این رقابت‌ها در بخش آقایان از 24 تا 26 بهمن‌ماه و در بخش بانوان از اول تا سوم اسفندماه شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این مسابقات با عنوان بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده و خراسان رضوی میزبان بخش بانوان است، این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شده و ورزشکاران به گروه‌های B1، B2 و B3 تقسیم می‌شوند.

پهلوان‌هاشمی با اشاره به فراهم بودن شرایط استان برای میزبانی خاطرنشان کرد: این مسابقات در بخش‌های 25، 50، 100 و 200 متر آزاد، 50 و 100 متر کرال‌پشت، قورباغه و پروانه و همچنین 200 متر آزاد برگزار می‌شود، تمریناتم را برای مسابقات انجام دادم و قصد حضور در این مسابقات را دارم.

وی با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های مذکور، بیان کرد: هر ورزشکار می‌تواند در چهار ماده انفرادی و یک ماده تیمی حضور داشته باشد، قانونی به نام قانون منهای یک در این مسابقات رعایت می‌شود، این رقابت‌ها با هدف انتخاب ورزشکاران برای مسابقات بعدی شکل گرفته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.