مازندران- دبیر اجرایی نمایشگاه توانمندی های صنعت، معدن و تجارت مازندران از برگزاری این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۱ اسفند ماه خبر داد.

نمایشگاه توانمندی‌های صنعت، معدن و تجارت مازندران در قائم شهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محسن طالبی شلیمکی دبیر اجرایی نمایشگاه توانمندی های صنعت، معدن و تجارت مازندران ظهر امروز(سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در خانه صنعت و معدن مازندران اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های صنعت، معدن و تجارت مازندران ۸ لغایت ۱۱ اسفندماه در محل نمایشگاه بی المللی مازندران در قائم شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۷ فاز از جمله صنایع شیمیایی، فلزی، غیرفلزی، نساجی، سلولزی و شرکت های دانش بنیان برای این نمایشگاه درنظر گرفته شده است، افزود:  ۴۵ غرفه برای صنعت و ۳۲ غرفه برای صنایع غذایی پیش بینی شد.

دبیر اجرایی نمایشگاه توانمندی های صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی صاحبان صنایع برای حضور در نمایشگاه شده است، گفت: «دورهمی کسب و کار» با حضور مشاوران مطرح کشور از برنامه های جنبی نمایشگاه بوده و در این راستا صاحبان استارتاپ ها دورهم می نشینند و معضلات و مشکلات را واکاوی می کنند.

طالبی با بیان اینکه نمایشگاه محل تلاقی عرضه کنندگان و متقاضیان است، افزود: محصولات واحدهای صنعتی به قیمت درب کارخانه در نمایشگاه عرضه می شود.

وی از برگزاری جشن غذا در حاشیه نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: میز پویش مردمی را دایر می کنیم تا هراس های غذایی مردم توسط کارشناسان شفاف سازی و پاسخ داده شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه توانمندی های صنعت، معدن و تجارت مازندران از مازندرانی خواست تا در نمایشگاه توانمندی های صنایع استان حضور و با پیشرفت های حاصل شده آشنا شوند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.