مازندران- احمد آفرین محمدزاده از بهره برداری از ۶۱ پروژه راهداری در ده مبارک فجر خبر داد.

بهره‌برداری از ۶۱ پروژه راهداری در مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، احمد آفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: ۶۱ پروژه عمرانی راهداری با اعتباری بالغ بر ۴۳۷ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را در مسیری نوین قرار داد و حیات اجتماعی و اقتصادی را در فضایی معنوی و روحانی به حرکت واداشت، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعدادهای نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پیدا کردند.

مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به اینکه راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی هایی در آن پدید می آید، یادآور شد: در این راستا ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی، عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام برسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.

محمدزاده در ادامه بخشی از پروژه های افتتاح شده را لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی، احداث دیوار حائل و ضامن، مرمت و بازسازی پل،  ساماندهی دوربرگردان ها، احداث ساختمان پلیس راه سواد کوه و احداث ساختمان پلیس راه گزنک عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل نیز در این ایام بهره برداری از مجتمع های خدماتی رفاهی جایگاه سوخت سجادی بهشهر، شرکت سورای مطمئن رسان ایمن جویبار و شعبه مسافربری نعمت محمود آباد در فریدونکنار در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.