سرمربی پیام مشهد در خصوص شرایط تیمش برای بازی مقابل سایپا می‌گوید: سایپا پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است و به هیچ تیمی باج نمی‌دهد، اما برای این دیدار برنامه خاصی خواهیم داشت.

سایپا تیمی نیست که باج دهد/ هدف‌مان تثبت جایگاه چهارمی است
به گزارش قدس آنلاین ؛ جبار قوچان‌نژاد ، در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل سایپا تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: سایپا پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر والیبال است و بازیکنان ارزشمند و یکدستی دارد. ساپیا تیم قدرتمندی است و قطعا در خانه این تیم، بازی سختی در پیش خواهیم داشت. امیدوارم پیام بتواند روز خوبی را رقم بزند و بازی خوبی به نمایش بگذارد. برای این دیدار برنامه داریم و امیدوارم بازیکنان مصدوم‌مان به بازی برسند.
وی افزود: مهدی کریمی از ناحیه کمر دچار مشکل شده و امیدوارم سعید مصطفی‌وند و امین علوی نیز به این دیدار برسند. سه دیدار حساس و سرنوشت‌ساز پشت‌سر هم داریم. مصدومین تیم را مدیریت می‌کنیم که در سه دیدار آتی به مشکل نخورند و به تیم صدمه‌ای وارد نشود.
سرمربی پیام مشهد در پاسخ به این سوال که چرا سایپا با وجود بازیکنان خوبی که دارد، نتیجه مطلوبی کسب نکرده است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با وجود این‌که زمان خوبی در ابتدای لیگ در اختیار داشتند، اما در آغاز در اثر یک اتفاق از جمع صدرنشینان دور شدند، وگرنه ساپیا تیمی نیست که به حریف باج دهد. ساپیا به همراه شهرداری ورامین، پیکان و خاتم از جمله تیم‌های یکدست لیگ برتر هستند. سایپا تیمی است که شرایطش خیلی بهتر از این‌هاست و رتبه‌اش هم در انتهای لیگ به مراتب بهتر خواهدشد.
وی در خصوص اینکه پیام می‌تواند جایگاه سوم لیگ را در پایان دور مقدماتی لیگ برتر از آن خود کند، تصریح کرد: سه دیدار اخیر پیام را باید به نحوی مدیریت کنیم که در ابتدا حضورمان در جمع چهار تیم برتر قطعی شود، چرا که تیم‌های پشت‌سرمان فاصله کمی با ما دارند که کار را برایمان سخت می‌کند. از ابتدا که لیگ شروع شده و در چهار ماه اخیر جزو چهار تیم برتر لیگ بوده‌ایم و برخلاف پیش‌بینی‌ها ثبات داشته‌ایم. امیدوارم تا پایان دور مقدماتی در جمع چهار تیم برتر باقی بمانیم که شرایط‌مان برای مرحله‌ پلی‌آف آسان‌تر باشد.
سرمربی پیام مشهد یادآور شد: به خاطر هزینه‌های بالای پروازها، پس از بازی با سایپا در تهران اردو خواهیم زد که برای دیدار با پیکان آمادگی تیم را حفظ کنیم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.