شهردار تایباد گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین پارک تفریحی به مساحت 14 هکتار در تایباد افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین پارک تفریحی تایباد

به گزارش قدس آنلاین ؛ ایوب سیدالحسینی، اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی و هیات همراه پارک 14 هکتاری طبیعت در ورودی جنوب این شهر افتتاح شد.


وی افزود: برای احداث و بهره‌برداری از این فضای تفریحی اعتبار 30 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

شهردار تایباد با اشاره به امکانات پارک طبیعت بیان کرد: محوطه بازی کودکان، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی مجزا، آلاچیق و خانه نگهبان از امکانات این مکان تفریحی و گردشی برای شهروندان است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت احیای بازی‌های بومی و محلی برای اولین بار در تایباد گود کشتی با چوخه در این مکان پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است.

سیدالحسینی عنوان کرد: شهرستان مرزی تایباد دروازه ورودی کشور از سمت شرق محسوب می‌شود و زیبایی آن نیاز به همت همگانی دارد از این‌رو مبلمان شهری و تأمین امکانات رفاهی در اماکن عمومی نیاز توسعه هر منطقه به شمار می‌آید و این شهرداری در همین راستا اقدامات موثری را انجام داده است. توسعه پیست سلامت به طول 1500 متر، احداث، کاشت و تجهیز پارک خطی خیام، آسفالت، خط کشی و نصب تابلوهای کمربندی جمهوری اسلامی (کمر بندی شرقی) و افتتاح 64 باب مغازه تجاری در داخل پایانه مسافربری از اهم طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری تایباد در دهه فجر سال جاری بود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.