دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی گفت: اولویت استفاده از استمهال تسهیلات با کشاورزانی است که تا سقف ۸ میلیون تومان در قالب تسهیلات بانکی بدهی داشته باشند.

اختصاص  ۱۲۴ میلیارد تومان برای استمهال تسهیلات کشاورزان خراسان رضوی

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: به منظور استمهال تسهیلات کشاورزان در حدود دو هزار میلیارد تومان برای کل کشور اختصاص پیدا کرده است که سهم استان خراسان رضوی از این مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان می باشد.
وی تصریح کرد: این مبلغ پس از تامین بودجه توسط دولت، بر اساس میزان تسهیلاتی که بانک های استان خراسان رضوی به کشاورزان مشمول این قانون پرداخت کرده اند تقسیم می شود و پس از ابلاغ آن به بانک ها که طی هفته آینده خواهد بود اجرا خواهد شد.
مونسان افزود: کشاورزانی مشمول این استمهال می شوند که از تاریخ ۹۷/۷/۰۱ لغایت ۹۷/۱۲/۲۹ مشمول خسارت های سرمازدگی و خشکسالی شده باشند و کارگروه های شهرستان نیز این موضوع را تایید کرده باشند. از طرفی اولویت استفاده از این استمهال با کشاورزانی است که تا سقف ۸ میلیون تومان بدهی مربوط به تسهیلات بانکی داشته باشند و اولویت های بعدی بدهی های ۱۲ میلیون تومان و ۱۶ میلیون تومان می باشد همچنین هر کشاورز تنها برای یک تسهیلات خود می تواند از این قانون استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.