مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی از تولید آرد بدون گلوتن توسط این شرکت خبر داد.

رونمایی از آرد بدون گلوتن توسط شرکت نان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق مروارید با اشاره به اهداف این شرکت از تولید و عرضه آرد بدون گلوتن بیان کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت نان قدس رضوی و رویکرد دانش‌بنیان آن، تهیه و عرضه آرد بدون گلوتن در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این آرد با برند رضوی از اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۷ وارد بازار می‌شود.

مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی درباره مزیت‌های آرد بدون گلوتن گفت: با توجه به این که یک درصد مردم ایران مبتلا به بیماری سلیاک بوده و قادر به مصرف آردهای حاوی گلوتن نظیر گندم نیستند، لذا آرد بدون گلوتن، تنها آردی است که بیماران سلیاکی می‌توانند مصرف کنند.

مروارید ادامه داد: بر این اساس، در فاز نخست، این آرد توسط شرکت نان قدس رضوی و با همکاری شرکت دانش‌بنیان دلسا برای مصرف خانواده‌های بیماران سلیاکی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در فاز دوم در صدد هستیم ۲ تا ۳ نوع محصول با آرد فاقد گلوتن توسط شرکت نان قدس رضوی تولید شود.

مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی با تأکید بر لزوم همکاری شرکت‌های آستان قدس رضوی به منظور مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرای پروژه‌های جدید گفت: با توجه به رسالت آستان قدس رضوی، سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و نیز مسئولیت‌های اجتماعی نان رضوی و انتظار جامعه، لازم است شرکت‌های آستان قدس رضوی با ورود به عرصه فعالیت‌های دانش‌بنیان با همکاری بخش‌های فعال در این حوزه، به تدریج خود نیز به شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شوند.

مروارید ادامه داد: در پروژه تولید آرد بدون گلوتن با همکاری شرکتی دانش‌بنیان، این محصول به صورت برون‌سپاری و با مشارکت و نظارت شرکت نان قدس رضوی و با برند رضوی تولید شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.