حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران در ‌زاهدان را عملی بزدلانه از سوی دشمن دانست و گفت: دشمن توان مقابله رودررو با ایران را ندارد.

سردار اسماعیل قاآنی: دشمن توان مقابله رو در رو با ایران را ندارد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی ‌جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، در یادواره ۱۷۰۰ شهید دفاع مقدس که در حسینه سره‌فره این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تک تک شهدای انقلاب دلیرمردانی بودند که نظام را حفظ کردند و معلمانی بودند که دانشگاه نظامی را ایجاد کرده و تمام عزت‌مداران شاگردان این مکتب شدند و اکنون می‌بینیم که جوانان در عراق و سوریه‌ چه کردند و چگونه دشمنان اسلام را به ذلت کشانده و تهدیدی برای قدرت استکبار در جهان شدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ‌با بیان اینکه شهدا احیاگران واقعی مسیر شیعه و امام حسین (ع) هستند٬ تصریح کرد: این شهدا ۴۰ سال طوتئه و برنامه‌ریزی  بزرگ‌ترین دشمنان اسلام و صهیونیست خائن را نابود کردند و جهانیان را به حیرت واداشتند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه ‌در جنگ دستاوردهای زیادی ‌به دست آوردیم٬ تشریح کرد: در سال‌های قبل از انقلاب سلسله‌های پادشاهی با انجام هر جنگ بخش اعظمی از مرزهای ایران را از دست می‌دادند اما در دوران انقلاب اسلامی دلاورمردان ‌و جوانان وطن در برابر زیادی‌خواهی استکبار مقاومت کردند و یک وجب از خاک سرزمین‌مان را به دست صدام جنایت کار ندادند.

وی ‌حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران در ‌مسیر زاهدان را عملی بزدلانه از سوی دشمن دانست و افزود: دشمن توان مقابله رودررو با ایران را ندارد و به دلیل ناخشنودی از جشن ۴۰ سالگی انقلاب و اقتدار ایران در منطقه دست به جنگ بزدلانه زد و در مسیر راه فرزندان محافظ امنیت ‌را به شهادت رساندند و این اقدام نشان‌دهنده اوج ذلت و ناکامی دشمن در مقابل انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اکنون ما در آستانه رسیدن به قله پیروزی هستیم،  تصریح کرد: شهدای ما مردمی بودند که با زندگی عزت‌مدارانه به قله رسیدند و ما نیز باید در برابر مشکلات مقاومت کنیم و با پیروی از برنامه‌های راهبردی مقام معظم رهبری این نظام را بر سر قله برسانیم و پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن بدهیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.