قزوین_ محرمعلی والدی گفت: بسته حمایتی به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه اهداء شد.

بسته حمایتی به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه اهداء شد

سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: سپاه در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله کرمانشاه در کنار مردم آسیب دیده بوده است و با گذشت این زلزله، این همراهی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: سپاه فعالیت های گسترده ای در خصوص کمک به آسیب دیدگان زلزله انجام داده است که از جمله این اقدامات می توان به ساخت منازل، اسکان موقت با همکاری سایر سایر ارگان ها اشاره کرد.

والدی یادآور شد: پس از اجرای مرحله‌های نخست یعنی آواربرداری و اسکان موقت، کار ساخت منازل این مردم و حمایت‌های بعدی آغاز شد که البته ساخت ۱۱ واحد مسکونی در تیرماه توسط سازمان بسیج سازندگی، بسیج اصناف و خیرین بازاری استان برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی دارای دومعلول ساخته شده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: بعد از ساخت ۱۱ واحد مسکونی، این واحدها در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری به خانواده ها تحویل داده شد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت همچنان ادامه دارد و حمایت ها توسط خیرین بسیجی اصناف و جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی تهیه شده است، اضافه کرد: این بسته های حمایتی صبح امروز به خانواده های نیازمند تحویل داده شد.

والدی به لیست اقلام حمایتی پرداخت و گفت: یک تخته فرش، دو تخته پتو، بسته حمایتی ارزاق به ارزش ۳ میلیون ریال، بسته بهداشتی، لوازم التحریر و کمک نقدی با حفظ عزت و کرامت از جمله بسته ها است که این بسته حمایتی تحویل جامعه هدف می شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: سپاه استان قزوین در راستای رفع کامل آسیب های ناشی از زلزله با مردم کرمانشاه همراه خواهد بود که این همراهی با حمایت مردم خیّر، بازاریان بسیجی و جهادگران مومن و انقلابی محقق می شود.

وی تصریح کرد: سپاه با برنامه ریزی های مختلف نقش موثری را در محرومیت زدایی مناطق مختلف استان داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.