عشق به شکلات روسیه را تبدیل به دومین بازار بزرگ برای تولید کننده آلمانی ریتر اسپرت کرده است .

روسها پس از آلمان ها بیشترین علاقه را به شکلات دارند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، عشق به شکلات روسیه را تبدیل به دومین بازار بزرگ برای تولید کننده آلمانی ریتر اسپرت کرده است .
فروش این شرکت شکلات سازی که شکلات های تخته ای اش معروف است، در سراسر اروپا به جز روسیه کاهش یافته است. فروش شکلات این شرکت در روسیه ۱۳ درصد در ۲۰۱۷ افزایش یافت. سانتیاگو گنزالس ، مدیر عامل ریتر اسپورت در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در روسیه داشته و توانسته بیش از ۶ درصد سهم بازار را به دست آورد .
وی در گردهمایی تجاری آلمان که از ۸۰۰ شرکت ژاپنی تشکیل شده بود گفت :« دوره ای بسیار مثبت برای شرکت ما بود. روسیه دومین بازار بزرگ فروش در جهان پس از آلمان برای ریترو اسپرت است» .
مصرف شکلات معمولا نزدیک به فصل زمستان افزایش می‌یابد و پس از آغاز تعطیلات ماه مارس در روسیه به اوج خود میرسد. در این زمان روسیه روز جهانی زن را جشن میگیرد .
آلمان دومین شریک تجاری بزرگ روسیه پس از چین است. گردش تجاری این دو کشور در ۲۰۱۸ نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار بود که ۸.۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت .
مقدار تجارت دو طرفه علی‌رغم تحریم‌های غربی علیه روسیه و تهدید آمریکا مبنی بر مجازات شرکت های آلمانی دخیل در پروژه خط لوله گاز نورد استریم ۲ ، همچنان در حال افزایش است .
برخی شرکت های روسی هم در آلمان محبوبیت به دست آورده اند. شرکت خرده فروشی مواد غذایی روسی «میر» پس از افتتاح بزرگ در لیپزیگ، یک تب خرید در بین مردم محلی به وجود آورد .

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.