قزوین_ افشین پیرنون از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ۹۸ حمل ونقل جاده‌ای استان قزوین از تاریخ ۱۲ اسفند خبر داد.

آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی ۹۸ در استان قزوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، در خصوص پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی سال ۱۳۹۸ حمل ونقل جاده‌ای اظهار کرد: به منظور ایجاد فرصت مناسب برای مسافرین برای برنامه‌ریزی سفر و ترویج فرهنگ انجام سفر برنامه‌ریزی شده پیش فروش بلیت درمحل پایانه‌های عمومی مسافربری و همچنین دفاتر مرکزی ودفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری از ۱۲ اسفند آغاز می شود.

پیرنون با اشاره به برنامه‎های طرح نوروزی جابجایی مسافردر سال ۱۳۹۸ افزود: با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل به منظور ارائه خدمات جهت جابجایی مسافر و با هدف رضایتمندی مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی درسطح گسترده صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: همچنین با نهادهای دست‌اندرکار به ویژه پلیس‌راه جهت کنترل شرایط لازم برای رانندگی، استانداردهای فنی وسایل‌ نقلیه عمومی مسافربری به‌ویژه ناوگان کمکی هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا ایمنی و آسایش در جریان ترافیک محورهای استان در ایام نوروز تأمین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: همچنین قرار شد خدمات امداد خودرو و جرثقیل‌های امداد جاده‌ای به‌صورت شبانه‌روزی توسط شرکت‌های خدمات خودرویی ارائه شود.

وی بیان کرد: تشکیل تیم نظارت و بازرسی از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی توسط دستگاه‌های ذیربط جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و آماده‌سازی و مبلمان راه‌ها نظیر خط‌کشی راه‌ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه‌ها، پاکسازی حاشیه راه‌ها، رنگ‌آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشکارسازی نقاط پرحادثه و غیره برای ارتقاء ایمنی مسافران از موارد پیش‌بینی‌شده در راستای اجرای طرح نوروزی است.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: تدابیر لازم جهت کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران علاوه بر نظارت فیزیکی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی، برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه شماره ۳۰۰۰۱۴۳  با پیش شماره ۰۲۸ برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده‌کنندگان از وسایل ‌نقلیه عمومی به صورت شبانه‌روزی، سامانه نظارت مردمی ۱۱۰۱۲۰ پلیس راه به منظورجلب مشارکت مردمی درافزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات، سامانه اطلاع رسانی ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای ارتباط مردمی واعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی در دستور کار قرار دارد.

 وی عنوان کرد: شهروندان عزیز قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت مورد نیاز و نیز با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند.

پیرنون در پایان یادآور شد: این سامانه از طریق نرم افزار ۱۴۱ نیز قابل دسترسی است و شهروندان محترم می‌توانند این نرم افزار را از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.۱۴۱.ir  به‌صورت رایگان دریافت  بر روی گوشی تلفن همراه خود از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.