قزوین_ حجت الاسلام رضا نوروزی گفت: جشن میلاد حضرت زهرا در ۱۲۸ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود.

جشن میلاد حضرت زهرا در ۱۲۸ امامزاده و بقعه متبرکه قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: به مناسبت سال‌روز یگانه دخت پیامبر گرامی اسلام محمدمصطفی (ص) برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه استان پیش بینی شده است.

وی افزود: برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) از جلمه برنامه های پیش بینی شده این روز است که در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: برگزاری مراسم جشن میلاد دخت پیامبر گرامی (ص) در بیش از ۱۲۸ امامزاده استان پیش بینی شده است که البته ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) در شام میلاد حضرت در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: همچنین ویژه برنامه جشن حضرت زهرا(س) در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در روز دوشنبه ششم اسفندماه از ساعت ۱۵ همراه با گرامیداشت روز مادر برای بانوان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سخنرانی این مراسم توسط حجت‌الاسلام حمید شهسواری و منقبت خوانی نیز توسط حمید چاوشا صورت می گیرد.

نوروزی گفت: برنامه های فرهنگی مختلفی در مناسبت های سال در بقاع متبرکه استان قزوین دنبال می شود که برگزاری طرح آرامش بهاری، طرح نشاط معنوی، طرح بصیرت عاشورایی و طرح محافل انس با قرآن کریم از جمله این طرح ها و برنامه های فرهنگی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.