در دیدار دیشب دو تیم اینترمیلان و فیورنتینا، ممانعت ایوان پریشیچ از خوشحالی بعد از گل پولیتانو بازیکن اینتر که به تقلید از مائورو ایکاردی بود، خبرساز شده است.

درگیری در اینتر به خاطر ادای احترام به ایکاردی! +عکس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اینتر میلان دیشب در زمین فیورنتینا به مصاف این تیم رفته بود تا با کسب سه امتیاز این بازی امید خود را برای صعود به رتبه‌های بالاتر جدول افزایش دهد. اما اتفاق عجیبی که در این بازی افتاد که هم از مشکلات اینتر در رختکن خبر داد و هم نشان داد سرمربی این تیم لوچانو اسپالتی نتوانسته تیمی کاملا متحد و یکدست ساخته و پرداخته کند.

در صحنه‌ای عجیب زمانی که اینتر در دقیقه ۴۰ مسابقه توسط ماتئو پولیتانو به گل دست یافت، کسانی که بازی را تماشا می‌کردند با صحنه عجیبی از درگیری دو بازیکن این تیم مواجه شدند. درگیری‌ای که لحظاتی بعد از به ثمر رساندن گل توسط یک تیم واقعا عجیب به نظر می‌رسد.

اینتر با گل پولیتانو نتیجه بازی را ۲-۱ کرده بود و بازیکنان این تیم به حرکت به سمت پولیتانو مشغول شادی بعد از گل بودند. پولیتانو اما قصد داشت با تقلید از شادی بعد از گل مخصوص مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی هم‌تیمی‌اش، به او ادای احترام کرده و نشان دهد از طرفداران این ستاره جنجالی است. در این لحظه ایوان پریشیچ که از راه رسیده بود با حرکتی عجیب دست پولیتانو را گرفت و پایین آورد و با لحنی تند شروع به صحبت با او کرد.

پولیتانو که از این حرکت پریشیچ شوکه شده بود بعد از چند ثانیه‌ای بهت و حیرت، دست خود را به پشت پریشیچ که در حال ترک حلقه بازیکنان اینتر بود، گذاشت و او را هل داد تا نشان دهد از امر و نهی پریشیچ ناراحت شده است.

این در حالی است که در ماه‌های اخیر اخباری درباره اختلاف مائورو ایکاردی و پریشیچ در رختکن اینتر منتشر شده بود و به نظر می‌رسد صحنه بازی دیشب مهر تاییدی بر شایعات منتشر شده در این باره بوده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.