قزوین_ اکبر اسکندرنژاد با تایید خبر استعفای خود از مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، گفت: استعفای بنده دلایل شخصی دارد.

استعفای بنده به دلایل شخصی است

اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، موضوع استعفای خود را تایید کرد و اظهار داشت: علت استعفای بنده مسائل شخصی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیم شده بود که این وزارتخانه با استعفای بنده موافقت کرد و در حال حاضر جایگزین بنده نیز مشخص شده است.

وی افزود: حجت الاسلام سید مهدی حسینی مسئول مرکز اسناد و کتابخانه ملی قزوین به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نظر گرفته شده است و به زودی تا آخر هفته جاری مراسم تکریم و معارفه برگزار می شود.

اسکندری نژاد یادآور شد: مراسم تودیع و معارفه بنده در روز چهارشنبه هفته جاری در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هفته جاری در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار می شود.

گفتنی است پیش از این مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست خبری خود عنوان کرده بود که با وجود اینکه: «حضور من در ارشاد کاملاً قانونی است هرزمانی که استاندار یا وزارتخانه دستور بدهد که من پُستم را ترک کنم حتی در زمان اداری این کار را انجام می‌دهم و در محل کار حاضر نخواهم شد».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.