۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 646146

چه سفر خاطره انگیز و جذابی! چه گشت و گذار مَلَسی! جانم برایتان بگوید پول ناقابل بلیط فدای سرمان. نباید که حتماً سر هر مسئله ای تپش قلب بگیرد آدمیزاد.

به گزارش قدس آنلاین، بدون سقوط، چاله هوایی، تأخیر و معطلی پریدیم. خلبان، هواپیما را بشمار سه، فرز و مجلسی از باند تهران پرواز داد به آسمان کیش.

چه سفر خاطره انگیز و جذابی! چه گشت و گذار مَلَسی! جانم برایتان بگوید پول ناقابل بلیط فدای سرمان. نباید که حتماً سر هر مسئله ای تپش قلب بگیرد آدمیزاد.

شرفیاب هم که شدیم به هتل، جزو آن دسته نبودیم که فرمایش کنیم اووووف چه قیمت های تند و گزنده ای! آخ که کیش آمدن مان چه بود؟

خیر، چون ما متوجه بودیم آنجا جزیره است و امکان دارد استراحتگاه مان زیر درخت نارگیل در مجاورت مارِ جعفری باشد اگر که این پناهگاه های خوش قیافه لوسِ نجومی نبودند.

بله، دلتان اگر نخواهد درباره این سیاحت جانانه اضافه کنم عجیب دلبر است این تکه از خلیج فارس. اصلاً فکر بد نکنید که خدای نکرده قیمت تفریحات آنجا گران است.

اَبدا، به عنوان یک مسافر تکذیب می کنم. همین خودِ ما با چند عدد تراولِ رایج مملکت رفتیم پاراسل و غواصی. بدون هیچ جمع و تفریق اضافه ای.

دوچرخه دو نفره هم کرایه کردیم و خانوادگی هی رکاب زدیم و باز قشنگ رکاب زدیم و دوزاری مان افتاد که کیش کیش که می گویند، مقبول جایی ست!

جایتان سبز. پارک دلفین ها هم رفتیم. شیر دریایی و باغِ پروانه هم دیدیم. باور بفرمایید بی هیچ دل آشوبه ای برای دخل و خرج. تازه تا یادم نرفته رستوران های دریایی اش را بگویم که همه یا رایگان یا به ثمن بَخس.

سوغاتی ها را هم دیگر نگو که پاساژ به پاساژ و فروشگاه به فروشگاه، بکوب کارت کشیدیم و ابتیاع کردیم برای بازماندگان از سفر.

اصلاً پول آدم در کیش می زاید و دیدنی ها با آدرنالینِ خون بازی می کند. تازه بخت تان که مثل ما بلند باشد، مروارید هم قسمت تان می شود از صدفی که برمی دارید از تورِ صیاد.

ما که رفتیم، شما هم هروقت که میل تان کشید به استان هرمزگان بروید. فقط نمی دانیم هی شایعه و تراژدی چرا درست می کنند بدذات ها که دورِ کیش نوردی را باید قلم قرمز بکشند حقوق بگیر جماعت. که درآمد مورچه ای شان اصلاً چه هست که بخواهند کله پاچه کیش رفتن برای خودشان بار بگذارند.

البته حیف که وقت مان به بوستان آهو، کشتی گردی، تور سافاری و شترسواری در صحرا نرسید چون زنگِ موبایلی که کوک کرده بودم برای ساعت ۵، یکراست از سفرِ جنوبی برمان گرداند خانه.

موشکافی: خُب عیبی ندارد. اینقدر که واضح بود خوابم انگار می کنم که رفتم. اصلاً ایرانگردی در بیداری و رویا، جفت اش نعمتی ست لاکچری.

به قول آقای وزیر کشاورزی، خدا رو شکر باز کیش هست، خواب هست و جزیره رفته هایی هستند که نمک روی زخمِ کیش ندیده ها بریزند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.