کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از روز چهارشنبه هفته کنونی در این استان شدت می گیرد و برای تمامی مناطق خراسان رضوی حجم بالای بارش باران پیش بینی شده است.

بارش باران در خراسان رضوی شدت می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا مبشری افزود: بارشهای باران که از عصر روز گذشته در خراسان رضوی به صورت پراکنده آغاز شده است از روز چهارشنبه این هفته گسترش می یابد و به صورت پرحجم با شدت و ضعف متفاوت تا روز شنبه هفته آینده در این استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: طی این مدت در بیشتر مناطق خراسان رضوی بارشهای رگباری با احتمال رعد و برق همراه با وزش باد شدید و در ساعات شب در نواحی سردسیر استان بارش باران و برف پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها بر اثر بارشهای پیش بینی شده در برخی از مناطق استان طی این مدت خبر داد.

مبشری با بیان اینکه میانگین دما طی روزهای آینده در استان تغییرات دو تا سه درجه ای دارد افزود: بیشینه دمای امروز و فردا در مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای روز چهارشنبه به ۱۷ درجه می رسد.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.