محسنی‌بندپی گفت: اقدامات تروریستی در زاهدان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار را در برابر اراده مردم ایران به اثبات رساند.

حادثه تروریستی زاهدان ناتوانی استکبار در برابر مردم ایران را به اثبات رساند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پنجمین نشست شورای اداری استان که امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ویژگی خاص وزارت اطلاعات تلاش شبانه روزی برای برقراری امنیت است.

 محسنی بندپی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال ۹۷ تقویت بنیه نظامی و نابودی نیروهای تکفیری در منطقه و عبور از بحران‌هایی که ریشه در تفکر استعماری داشت را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور حماسی مردم بودیم.

استاندار تهران با بیان اینکه خودکفایی در تولید گندم و افزایش صادرات از اتفاقات خوب سال ۹۷ بود، گفت: ثبات در کشورهای خط مقاومت مثل عراق و سوریه و راهپیمایی پرشکوه اربعین نیز از دیگر اتفاقات خوبی بود که امسال شاهد بودیم.

وی بیان کرد: خروج یکجانبه آمریکا از برجام که بار دیگر بدعهدی این دولت را به اثبات رساند از اتفاقات ناخوشایند سال ۹۷ بود.

محسنی بن پی گفت: اقدامات تروریستی در زاهدان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار را در برابر اراده مردم ایران به اثبات رساند.

وی افزود: در سال ۹۷ به دنبال تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی بودیم، چراکه اشتغال پایدار و صیانت از اشتغال موجود همه در گرو تحقق این سوال است.

محسنی بند پی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب بر استفاده از جوانان و توسعه علم و دانش و رضایتمندی مردم تاکید شده است

استاندار تهران با اشاره به اینکه باید برای ایجاد بستر حمایت از تولید و اشتغال برنامه داشته باشیم، گفت: در احکام بودجه ٩٧ ، ١.٥ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این در بودجه امسال ١٧ هزار میلیارد تومان برای احصاء و حمایت از مزیت‌های شغلی در روستاها در نظر گرفته شد، گفت:  تبصره ١٨ از بودجه عمرانی کاسته و به اشتغال افزوده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.