پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: دست شفر این روزها حسابی باز است و می‌تواند در تمامی دیدارهایش با تفکرات تهاجمی بازی کرده و مزد شجاعتش را هم بگیرد.

حیدری: استقلال هر زمان تهاجمی بازی کرده مزدش را گرفته است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هاشم حیدری پیشکسوت آبی‌پوشان اظهار داشت: بازی خیلی خوب و تهاجمی را از استقلال مقابل ذوب آهن شاهد بودیم و میزان برتری آبی پوشان به حدی بود که بتوان گفت ذوب آهن حرف خاصی در این بازی برای گفتن نداشت.

وی اضافه کرد: آبی‌ها در این بازی هم با تفکرات کاملا تهاجمی به میدان آمدند و مزد این بازی هجومی را هم گرفتند. هرگاه استقلال تهاجمی بازی کرده توانسته به خواسته‌اش برسد و بر عکس هرگاه محتاط و ترسو بوده عواقب آن را دیده است.

مهاجم پیشین استقلال گفت: در حال حاضر استقلال یکی از پر مهره ترین تیم‌های ایران است و دست شفر برای انتخاب مردان ثابت و حتی نیمکت نشینش کاملا باز است. او به راحتی می‌تواند بازیکنی که روزش نباشد را با بازیکن دیگری جایگزین کند و همواره مقابل همه تیم ها با همین روش بازی کند.

حیدری گفت: آبی پوشان با در پیش گرفتن همین شیوه می‌توانند امیدوار باشند که حتی در پایان فصل به مقام قهرمانی هم برسند. رقابت در کورس بالای جدول حسابی داغ است و استقلال هم یکی از تیم‌های مدعی در این کورس قهرمانی می‌باشد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.