قزوین_ سورنا ستاری در سفر یک روزه به استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری شاهد افزایش فروش محصولات در شرکت های دانش بنیان خواهیم بود.

شاهد افزایش فروش محصولات در شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز سه شنبه در حاشیه سفر یک روزه به استان قزوین و در بازدید از یک واحد صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری شاهد افزایش فروش محصولات در شرکت های دانش بنیان خواهیم بود.

وی با اشاره به آمار واحدهای دانش بنیان در سطح کشور افزود: آمار این واحدها در کشور بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ واحد دانش بنیان بوده که میزان فروش محصولات این شرکت های دانش بنیان ۶۰ هزار میلیارد تومان است که البته شاهد افزایش این رقم در سال جاری بوده ایم.

ستاری با بیان اینکه نسل جدیدی از کارآفرینان از قشر جوان در کشور فعالیت می کنند، ادامه داد: حرکت جدی در جامعه ایجاد شده و فعالیت این نسل جوان در کشور موجب ایجاد کسب و کار جدید در کشور شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تبدیل شرکت های دانش بنیان نوپا به بزرگترین شرکت ها خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از شرکت های دانش بنیان نوپا است.

وی اضافه کرد: کشور ایران رتبه و ظرفیت های مناسبی را در حوزه علم و فناوری به خود اختصاص می دهد و کشور ما رتبه ۱۵ را در دنیا و رتبه نخست را در بین کشورهای اسلامی در حوزه علم و فناوری شامل می شود.

گفتنی است در جریان سفر برنامه یک روزه معاون رئیس جمهور به استان قزوین برنامه های مختلفی پیش بینی شده که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی در استانداری قزوین از جمله این برنامه ها است.

در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان قزوین، بازدید از پارک علم و فناوری قزوین و یک شرکت دانش بنیان ساخت ماشین های تونل سازی و حفاری مکانیزه در شهرستان البرز، شرکت تولیدکننده فیلترهای صنعتی و نیروگاهی و محصولات شیمیایی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین، بازدید از یک شرکت پلیمری با ظرفیت ۱۸ هزار تن با کاربرد در صنعت خودرو سازی، لوازم خانگی، بسته بندی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.