شهردار مشهدمقدس گفت: به همت شهرداری مشهدمقدس، پردیس بزرگ تئاتر در بوستان وفا احداث می‌شود.

پردیس بزرگ تئاتر مشهد از سوی شهرداری احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین  محمدرضا کلائی در نشست با برگزیدگان مشهدی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اظهار داشت: طی ۱۰ماه گذشته و ۱۰۰ روز طی شده از تصدیم به عنوان شهردار، پیگیری‌های زیادی برای مکان‌یابی جهت احداث پردیس تئاتر مشهد انجام و پس از مشورت و بررسی‌های کارشناسانه بوستان وفا برای احداث پردیس تئاتر انتخاب شد.
شهردار مشهدمقدس عنوان کرد: نگرانی ما این است که زیرساخت‌ها را آماده کنیم اما کسی از آن استفاده نکند، لذا فعالان حوزه تئاتر مشهد باید به تئاتر رونق ببخشند و این نکته را درک کنند که اگر رونق تئاتر در مشهد کم شود انرژی ما نیز برای پیگیری کار کم خواهد شد.
کلائی بیان کرد: معتقدم تعداد تئاترهای فاخر و برجسته در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ کاهش پیدا کرده و این موضوع نگران کننده است، اگر جلوی آن را نگیرید رونق تئاتر کم خواهد شد.
شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: واگذاری پردیس تئاتر مشهد به تنهایی به بخش خصوصی ناکام خواهد بود و اگر شهرداری به تنهایی آن را اداره کند نیز به همین سرنوشت دچار می‌شود لذا معتقدم که بهترین گزینه اداره مجموعه به صورت هیئت امنایی است‌.
کلائی افزود: مدیریت شهری به صورت مستقیم از گروه‌های تئاتر حمایت نمی‌کند، ما در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها از تئاتر مشهد حمایت خواهیم کرد اما با این وجود از تئاترهای فاخری که بتوانند برندینگ مشهد باشند نیز حمایت خواهیم کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.