همدان- مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، از بانوان شاغل و همسران کارمندان مرداداره کل راه و شهر سازی با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.

تجلیل از بانوان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، با عرض تبریک و آرزوی توفیق برای بانوان همکار، گفت: بی شک تلاش و زحمات شما درجهت پیشرفت اهداف این اداره کل سازنده وموثر بوده و از مسئولیت پذیری بانوان قدردانی نمود.

 وی با  به تبیین جایگاه والای زن و مادر از دیدگاه امام(ره)  گفت: هر سال به یمن زاد روز بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه(س) و به ابتکار امام (ره) روز زن و روز مادر در گرامی داشته می شود که بی تردید انتخاب  این روزی  زیبا ترین انتخاب و متعالی ترین و مقدس‌ترین الگو برای زنان مسلمان، بلکه زنان جهان است.

ربانی ارشد درباره شخصیّت ملکوتی و ابعاد معنوی و ویژگی های صدیقه زهرا(س)، گفت: روز ولادت آن بانو روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی دین اسلام است زیرا تمام ابعادی که برای زن و برای یک انسان متصوّر است در فاطمه زهرا(س) جلوه کرده است و مستقل بودن، مهم‌ترین صفت شخصیتی وی بوده است .

 مهندس ربانی در پایان گفت: به قول دکتر علی شریعتی فاطمه، فاطمه است و این صفت نه فقط بخاطر اینکه دختر پیغمبر، همسر علی و مادر حسنین هست بلکه به این خاطر که فاطمه یک زن معمولی نبوده است، یک زن روحانی، یک زن ملکوتی و نسخه انسانیّت است که در عالم به صورت انسان ظاهر شده است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.