قزوین_ محمودمحمودی گفت: ۴۰ غرفه توزیع میوه شب عید در شهرستان قزوین برپا می شود.

۴۰ غرفه توزیع میوه شب عید در شهرستان قزوین برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، پنجمین جلسه کمیته راهبردی استان قزوین با حضور محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان و نمایندگان استانداری قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده، اتحادیه شرکت های تعاون روستایی استان قزوین در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد.

محمودی در این جلسه در خصوص استقرار غرفه ایام پایانی سال ۹۷ و نوروز سال ۹۸، اظهار کرد: در سالجاری ۴۰ غرفه توزیع میوه شب عید در شهرستان قزوین برپا خواهد شد و در صورت نیاز امکان افزایش تعداد غرفه ها وجود خواهد داشت.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: فروش کالاها و میوه های خارج از طرح تنظیم بازار در غرف تعیین شده تحت هر شرایطی ممنوع است.

این مسئول با تاکید بر اینکه نظارت بر غرفه ها به صورت جدی صورت خواهد گرفت، افزود: به منظور نظارت بیشتر بر حمل و توزیع میوه شب عید غرفه های توزیع میوه شب عید در شهرستان قزوین با پراکنش مناسب برپا می شود.

وی خاطرنشان کرد: با نظر کارشناسی کمیته راهبردی مکان های غرف مشخص و افرادی که سال گذشته در اداره غرفه عملکرد مثبتی داشته اند در اولویت قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.