در مراسمی با حضور فرماندار،اعضای شورای اسلامی و دهیاران دو بخش مرکزی و ششطراز خلیل آباد ، بخشدار جدید این بحش معرفی شد.

اولین بخشدار زن در استان خراسان رضوی در خلیل آباد معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از خلیل آباد، در آیین تکریم و تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید این بخش که با حضور با شکوه دهیاران ، روسای ادارات ، فرماندهان انتظامی و نظامی و نیز اعضای شورای اسلامی روستاهای سطح شهرستان برگزار شد، با ابلاغ رسمی استاندار خراسان رضوی که توسط فرماندار خلیل آباد به خانم ریحانه شریعتی اهدا شد  و رسما به عنوان اولین بخشدار زن در سطح استان خراسان رضوی منصوب و مشغول به کار شد.
در این مراسم از حسین ابراهیم زاده بخشدار سابق این بخش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
هزینه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۷ سال در بخش مرکزی
حسین ابراهیم زاده در حاشیه این مراسم با ابراز تبریک به بخشدار جدید اظهار کرد: علیرغم اینکه چند شهرستان و بخش استان برای به کار گیری اینجانب مهیا بود ولی ترجیح دادم به جهت اینکه رسیدگی بیشتری به مادرم داشته باشم ادامه فعالیت خود را در کنار همکاران بخشداری و بخشدار جدید این بخش در فرمانداری خلیل آباد باشم.
وی از تعامل و همکاری خود با مجموعه بخش مرکزی و به ویژه بخشدار این بخش سخن گفت و افزود: همه دهیاران و اعضای شورای اسلامی برای رشد و توسعه این بخش همراه و همگام با بخشدار جدید با همدلی تلاش خود را بیش از پیش داشته و خواهند داشت.
بخشدار سابق مرکزی خلیل آباد اظهار داشت: طی ۷ سال خدمت در این بخش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینه های عمرانی و خدماتی در سطح این بخش هزینه شده است.
انتصاب بخشداران با پیشنهاد فرماندار صورت می گیرد
فرماندار خلیل آباد هم در این مراسم گفت: انتصاب بخشداران با پیشنهاد فرماندار و پس از طری مراحل اداری و استعلامات و مصاحبه های مختلف در نهایت به وسیله شخص استاندار صورت می گیرد.
 مجتبی شاکری در آیین معرفی بخشدار جدید مرکزی خلیل آباد اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری بنده ۶ و ماده ۳ آن انتصاب بخشداران با پیشنهاد فرماندار و پس از طی فرایند امور آن صورت می گیرد.
وی با تبریک ایام هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن انتصاب اولین بخشدار زن در سطح استان را به فال نیک گرفت و از حسن اعتماد استاندار خراسان رضوی تقدیر نمود.
فرماندار خلیل آباد بخشدار جدید این بخش را فردی توانمند ، پر کار ، پیگیر و آشنا به امور مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در حوزه وزارت کشور و بخشداری می باشد.
شاکری تعامل و همکاری را رمز موفقیت دانست و گفت: از سال ۸۲ که خلیل آباد به شهرستان تبدیل شده است تا کنون چندین فرماندار و بخشدار را در این شهرستان خدمت داشته اند و تغییر و تحولات در سطوح مختلف اداری و یا وزارت کشور امری طبیعی است.
وی فرصت خدمت را اندک دانست و افزود: آنچه که در دوران خدمت می توان از آن به خوبی یاد کرد ، خدمت به خلق الله و گره از کار مردم باز کردن می باشد .
فرماندار خلیل آباد در این مراسم که تنی چند از همکاران فرمانداری شهرستان کاشمر و مشاورین فرماندار در امور زنان و خانواده شرکت داشتند گفت: پاسخ گویی صحیح به ارباب رجوع یکی از خواسته های فرماندار از مسئولان ادارات است.
وی با اعلام اینکه مشکلات مردم با خرد جمعی قابل حل شدن می باشد بیان کرد: خلیل آباد یکی از شهرستانهای اقتصادی استان است که با داشتن سطح زیر کشت باغات و کشاورزی آن قطب تولید محصولات از جمله محصول انگور و کشمش در استان است.
شاکری در ادامه از همه روسای ادارات ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی خواست بیش از پیش با خانم ریحانه شریعتی بخشدار جدید بخش مرکزی خلیل آباد همکاری لازم را به عمل آورند.
 
با تمام توان برای حل مشکلات به میدان آمده ام
بخشدار جدید مرکزی خلیل آباد با بیان برنامه های کاری خود در سطح حوزه بخش مرکزی خلیل آباد در آیین تودیع و معارفه بخشداران جدید و سابق بخش مرکزی خلیل آباد گفت: با تمام توان برای حل مشکلات و پیگیری امور به میدان آمده ام و در این جهت دست یاری و کمک به سوی همه معتمدین و فعالان حوزه سرمایه گذاری و اشتغال دراز می کنم.
ریحانه شریعتی با گرامیداشت هفته مقام مادر و روز زن اظهار کرد: با توجه به سابقه کاری در حوزه بخشداری و فرمانداری و نیز شورای شهر واقف به کلیات حوزه شهری و نیز بخش می باشم ودر این راه به جد پیگیر امور خواهم بود.
وی با توجه به دیدار های خود با امام جمعه و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه بزرگان دغدغه خدمت رسانی دارند  لذا همه باید تلاش کنیم با توجه به مشکلات اقتصادی مردم زمینه را برای رشد و توسعه بیشتر و رفاه مردم فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.