قزوین_ حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی با بیان اینکه فرهنگ ناب اصیل اسلامی به غارت برده می شود، گفت: رسانه ها در این زمینه روشنگری کنند.

دشمن در پی غارت فرهنگ ناب اسلامی است/ رسانه‌ها روشنگری کنند

حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم استان قزوین در دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: دشمنان بارها بر موضوع ترویج فرهنگی غربی در بین آحاد مردم به ویژه نهادهای مختلف نفوذ کرده است تا از این طریق بتوانند در این مسیر بیشتر به فرهنگ ناب اصیل اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: افرادی را در مسئولیت های حساس در این کشور منصوب می کنند که نه تنها از تقوی، علم روز آگاهی و اطلاع کافی برخوردار نیستند بلکه افکار و اندیشه‌های آنها به سمت فرهنگ غرب می باشد.

نماینده مردم استان قزوین در دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان به این نکته اطلاع پیدا کرده اند که تنها راهی که می شود فرهنگ غربی را بر فرهنگ اصیل اسلامی مقدم بدارند، انتخاب غلط برخی از مدیران در مسولیت های حساس و مهم در این نظام اسلامی است.

حسینی یادآور شد: تنها آمال و آرزوهای این افراد این نیست که بتوانند فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی را در جامعه ترویج نمایند بلکه خواسته های آنها این است که بتوانند به غرب پناه ببرند.

وی اضافه کرد: این افراد در لباسی هستند که اندیشه و دیدگاه غرب بیشتر بر آنها تسلط پیدا کرده و نوعی غرب زدگی و وادادگی را به همراه خود دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی از مسئولان افرادی را در بخش های مختلف فرهنگی به کار می گمارند که نه تنها از فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی آگاهی ندارند بلکه هدف آنها این است که بتوانند این فرهنگ ناب که خون بهای هزاران شهید بوده را به غارت و یغما ببرند که باید هوشیار باشیم.

نماینده مردم استان قزوین در دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ لباس، فرهنگ مُسکّن در کشور متداول است و حتی برخی رسوم از قدیم الایام وجود دارد و در این جاست که دشمن با تمام قوا وارد میدان شده تا این فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را از بین ببرد که البته با نفوذ برخی از نهادها و اشخاص موفق شده است.

حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی اضافه کرد: در سابقه تاریخی ملت ایران نمونه هایی می توان یافت که با وجود شکست نظامی و به سربردن در اسارت، توانسته اند به کمک فرهنگ و هنر خود از پس دشمن فاتح برآیند و در عرصه عملی نیز دشمن را مغلوب کرده اند.

وی نقش رسانه ها را در این عرصه بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: امروز رسانه ها و فضای مجازی باید قبل از اینکه مسئول و فردی را به مسئولیت دستگاهی در کشور و یا استانی انتخاب می کند در رابطه با سوابق وی تحقیق و برای آحاد ملت روشنگری نمایند تا دشمنان در آینده نتوانند برای این افراد سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.