همدان – سردار کامرانی صالح گفت: پلیس استان همدان با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت با برخورد قاطع با انواع سرقت در این استان در دستور کار دارد.

دستگیری سارق تجیهزات مخابراتی در همدان

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان، اظهار کرد: پلیس استان همدان، در روزهای اخیر موفق به دستگیری سارق باطری و تجهیزات دکل‌های مخابراتی از سارقی شده است.

 وی با اشاره بر اینکه با  دریافت اخباری مبنی بر سرقت وسایل دکل‌های از اپراتورهای تلفن همراه در شهر همدان، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان موضوع را بررسی کردند، ادامه داد: با بررسی‌های پلیس موفق به شناسایی و دستگیری سارق شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در بازرسی از مغازه‌ای و کشف ۸ دستگاه باطری سرقتی مربوط به این اپراتور تلفن همراه در همدان، مغازه دار با پلیس برای شناسایی سارق همکاری کرد و سارق هنگام مراجعت از تهران به همدان دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با راه‌اندازی قرارگاه سرقت برخورد قاطعی با سارقان دارد،  ادامه داد: پلیس در بازرسی از سارق تجهیزات مخابراتی، کارت شناسایی جعلی مربوط به این اپراتور و وسایل  مخصوص سرقت را کشف کرد.

سردار کامرانی صالح افزود: اکنون متهم به ۴۰ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در شهر همدان اعتراف و پلیس هم اموال مسروقه را که به ۲ نفر فروخته بود کشف و خریداران هم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.