قزوین_ سرهنگ بهرام منصوری از کشف ۱۴ هزار و ۵۴۲ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان البرز خبر داد.

کشف ۱۴هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه در شهرستان البرز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام چهارشنبه سوری و جولان عده‌ای افراد سودجو در تهیه و توزیع مواد محترقه بین نوجوانان و تشویق آنان به این فرهنگ غلط، پلیس امنیت این شهرستان پس از دریافت اخبار و اطلاعات از منابع و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر از عاملان توزیع مواد محترقه به صورت عمده شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و مراقبت‌های نامحسوس، مأموران امنیت عمومی فرد مورد نظر را شناسایی و حین توزیع مواد محترفه در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از وی تعداد ۱۴ هزار و ۵۴۲ عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد.

* سارقان دریچه‌های فاضلاب گرفتار شدند

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری سارقان دریچه‌های فاضلاب و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ منصوری گفت: مأموران واحد گشت کلانتری حین گشت زنی در شهر البرز، ۲ سارق را حین سرقت دریچه‌های فاضلاب مشاهده و بلافاصله سارقان به محض رؤیت مأموران با یک دستگاه خودروی پیکان وانت اقدام به فرار کردند.

وی افزود: واحد گشت بلافاصله با همکاری مأموران انتظامی بیدستان و تلاش عوامل این یگان در ورودی محمدیه خودروی سارقان متوقف و ۲ سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی مأموران از خودروی سارقان ۴ عدد دریچه بزرگ فاضلاب و آلات و ادوات استفاده در سرقت کشف شد.

سرهنگ منصوری بیان کرد: سارقان پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس در بازجویی فنی مأموران به ۴۰ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.