بعید به نظر می رسد سانتیاگو سولاری فصل بعد نیز شانسی برای هدایت رئال مادرید داشته باشد.

رئال مادرید؛ سه گزینه جذاب برای یک صندلی!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ناکامی در لالیگا و کوپا دل ری با قبول دو شکست متوالی از بارسلونا در روزهای اخیر، شرایط را برای ماندن سانتیاگو سولاری در فصل بعد دشوار ساخته و حتی در صورت فتح لیگ قهرمانان که با شرایط فعلی دشوار به نظر می رسد هم ممکن است سولاری فصل بعد جایی روی نیکمت رئال مادرید نداشته باشد. نشریه آ.اس، سه گزینه احتمال کهکشانی ها برای فصل بعد را معرفی کرده است؛

یوواخیم لوو؛

سرمربی تیم ملی آلمان همیشه یکی از گزینه های ثابت رئال مادرید بوده و همه ویژگی های مورد نظر پرز از جمله کلاس بالای کاری، سیستم مورد استفاده رو به پیشرفت، ارتباط خوب با رسانه ها و یک رویه موفق و مستمر را در اختیار دارد. به جز جام جهانی ۲۰۱۸، عملکرد یوواخیم لوو طی این سالها در تیم ملی آلمان بسیار خوب بوده است.

سرمربی خوش سیمای آلمانی اخیرا اشاره کرد که به آینده نیز فکر می کند و امکان بازگشت به عرصه باشگاهی وجود دارد. یوواخیم لوو خودش مدعی شد ترجیح می دهد خارج از آلمان مربیگری کند و رئال مادرید می تواند یک گزینه جذاب برای او باشد.

ماکسی آلگری:

هدف فعلی سرمربی یوونتوس فتح لیگ قهرمانان بعد از دو دهه با جذب بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو است اما شکست ۰-۲ برابر اتلتیکومادرید در بازی رفت، این هدف را در معرض خطر قرار داده است. بیانکونری در سالهای اخیر دو بار تحت هدایت آلگری به فینال رسیده که بارسلونا و رئال مادرید مانع تاجگذاری او در اروپا شده اند.

در ایتالیا، رکورد آلگری فوق العاده بوده و پنج اسکودتو و چهار کوپا، یوونتوس وی را بی رقیب ساخته است. در ۱۸۴ بازی، یوونتوس با آلگری تنها ۳۲ بار مغلوب شده و این تئوریسین ایتالیایی می تواند گزینه فوق العاده ای برای پرز محسوب شود.

مائوریتسیو پوچتینو

این سرمربی جوان فصل قبل نیز در لیست پرز قرار داشت اما قرارداد بلندمدت وی با تاتنهام اجازه حضور پوچه را در برنابئو نداد. سالها قبل و با انتقال ستاره هایی چون لوکا مودریچ و گرت بیل، رئال مادرید مشتری خوبی برای تاتنهام محسوب می شد اما رئیس باشگاه از این روند خسته شده و قصد دارد موجبات ماندن ستاره هایی چون هری کین و کریستن اریکسن را فراهم کند.

بازیکن سابق اسپانیول نه تنها متخصص کار با جوانان و موفقیت با تاتنهام علیرغم بودجه ضعیف این باشگاه بوده، بلکه هیچ سنخیتی با بارسلونا ندارد و مسلط به زبان اسپانیایی نیز هست؛ موردی که برای فلورنتینو پرز اهمیت زیادی دارد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.