خراسان شمالی- علی عابدی گفت: نمایشگاه صنایع دستی از امروز به مدت ۴ روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نمایش صنایع دستی هنرمندان خراسان شمالی در سی و یکمین نمایشگاه ملی

علی عابدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، از حضور صنعتگران و هنرمندان این استان در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، هنرمندان و صنعتگران این استان در قالب ۴ غرفه به معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی خود می پردازند.

عابدی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه، هنرمندان صنایع دستی استان حضوری فعال دارند، گفت: محصولات و تولیدات این هنرمندان شامل بافته های داری، نساجی سنتی، معرق و رو دوزی های الحاقی به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه های صنایع دستی می تواند موجب معرفی هرچه بیشتر هنرمندان صنایع دستی و آثار هنری آن ها شود، عنوان کرد: در راستای معرفی آداب و رسوم، غذاهای سنتی و محلی خراسان شمالی سیاه چادر عشایر این استان نیز در نمایشگاه مذکور حضور دارد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان از ۱۵ الی ۱۸ اسفندماه جاری به مدت چهار روز می توانند از ساعت ۹ الی ۱۷ از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.