همدان- حمید عزیزی گفت: چهارمین نمایشگاه عکس آب در نگارخانه نگاه نو همدان گشایش یافت.

آبی‌ها در همدان نمایشگاه زدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، حمید عزیزی مدیر نمایشگاه عکس آب اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب با ۶۰ اثر منتخب ملی جشنواره عکس آب کشور در نگارخانه نو همدان آماده بازدید علاقمندان است.

وی با یادآوری برپایی چهارمین نمایشگاه عکس آب منتخب جشنواره ملی عکس آب در همدان، ادامه داد: جشنواره عکس آب به‌منظور بزرگداشت روز ملی آب و با توجه به بحران جدی کم‌آبی در کشور برگزارشده است.

وی افزود: جشنواره عکس آب در محورهای با عنوان‌هایی مانند ضرورت حفظ آداب در اجرای سنت‌های خانه‌تکانی، اعیاد مذهبی و مناسبت‌های دینی، مشارکت و حضور مردم و سرمایه‌های اجتماعی در نگهداری آب، توجه به مصداق‌های ناصحیح مصرف و هدر رفت آب، ضرورت توجه به حفظ کمیت و کیفیت آب برای نسل بعد، آب برای همه، ضرورت مدیریت مصرف آب برای برخورداری مردم در مناطق خشک و کم آب کشور و مدیریت مصرف آب در اماکن عمومی است.

عزیزی اظهار کرد: بیش از ۶ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از بین آن‌ها  ۶۰ اثر با رای هیئت داوران انتخاب و در قالب  این نمایشگاه عمومی در ۱۰ استان کشور برپا شود.

به گزارش قدس آنلاین، نمایشگاه عکس آب در نگار خانه نو همدان، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای  ۱۴ تا ۱۶ اسفند در محل نگارخانه نو پشت شهرداری همدان پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.