رئیس اتحادیه حمل و نقل درون شهری مشهد گفت: حق‌ترددی که رانندگان نیسان‌بار، کامیون و... باید به شهرداری‌ بدهند، مازاد و غیرقانونی است.

گرفتن حق‌ تردد شهرداری از رانندگان ماشین‌باری غیرقانونی است
به گزارش قدس آنلاین ؛ خلیل دانش‌عدالت ، در خصوص هزینه‌های رانندگان ماشین‌باری در شهر، اظهارکرد: براساس قانون رانندگان کامیون، نیسان‌بار، وانت‌بار و... سالانه باید حق عضویت به اتحادیه بپردازند.
وی ادامه داد: شهرداری از رانندگان این ماشین‌ها به صورت سالانه حق‌تردد بین 440 تا یک میلیون تومان بسته به نوع ماشین این افراد، دریافت می‌کند. 
رئیس اتحادیه حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد بیان کرد: ما اعتراضیه خود را به تهران نوشته‌ایم و هنوز خبری نشده است.
دانش‌عدالت در خصوص سازوکار دریافت هزینه‌ها این رانندگان، عنوان کرد: براساس قانون رانندگان وانت‌بار، نیسان، کامیون و... مالیاتی را سالانه به دولت و حق عضویتی به اتحادیه باید پرداخت کنند اما حق‌ترددی که رانندگان به شهرداری‌ باید بدهند مازاد و غیرقانونی است.
وی با بیان اینکه «شهرداری بابت حق تردد خدماتی به رانندگان نمی‌دهد»، خاطرنشان کرد: دولت براساس مدل ماشین این رانندگان، مالیاتی را سالانه دریافت می‌کند که این قانون است.
رئیس اتحادیه حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد، تاکید کرد: ما به عنوان نماینده این رانندگان پیگیر این موضوع بوده و اعتراض خود را کرده‌ایم. اعتراض ما به مجلس رفته و در سازمان صنعت معدن باید پیگیری شود. زمان نتیجه این اعتراض مشخص نیست.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.