قزوین_ قدرت الله مهدیخانی گفت: همزمان با بارش برف در برخی از محورهای استان از روز گذشته، برخی از محورها مسدود شده که بازگشایی این محورها با حضور راهداران آغاز شده است.

بازگشایی محورهای قزوین آغاز شده است

قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: از روز گذشته شاهد تغییرات شرایط جوی در استان بودیم که همزمان با این تغییرات، مدیریت بحران استانداری در آماده باش کامل است و خدمات رسانی به مسافران توسط نیروهای امدادی صورت می گیرد.

وی افزود: خدمت رسانی در جاده ها توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، امدادگران هلال احمر، آتش نشانی و پلیس راه انجام می می شود تا مسافران در مسیرهای مواصلاتی استان تردد داشته باشند.

مهدیخانی با بیان اینکه برخی از محورهای استان با برف و کولاک همراه است، اضافه کرد: این بارندگی ها در گردنه سلطان بلاغ در محدوده آوج بارش برف و کولاک و در جاده نیکویه به سمت ضیا آباد، گردنه کوهین، آزاد راه قزوین به رشت و جاده پایین این آزاد راه قابل مشهود است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین عنوان کرد: همزمان با بارش برف در برخی از محورهای استان از روز گذشته، برخی از محورها مسدود شده که بازگشایی این محورها با حضور راهداران آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی ۶ مسیر روستایی در الموت، ۲۳ مسیر در طارم، ۴۰ مسیر در کوهین، ۳۵ مسیر در آوج و ۱۵ مسیر در تاکستان از روز گذشته آغاز شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.