باشگاه رئال مادرید قصد دارد هافبک ۲۲ ساله سبز و سفیدپوشان آندلس را به خدمت بگیرد.

تماس رئال مادرید با بتیس برای خرید هافبک این تیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، باشگاه رئال مادرید برای دومین بار قصد دارد شانس خود را برای خرید جووانی لوسلسو هافبک تیم فوتبال رئال بتیس امتحان کند.

طبق ادعای نشریه مارکا، پیش از هفته سیاهی که رئال مادرید در آن شانس کسب سه جام را از دست داد، یکی از مقامات ارشد باشگاه با باشگاه بتس برای خرید هافبک ۲۲ ساله این تیم تماس گرفت و پاسخ باشگاه آندلسی هم بسیار واضح بوده: اینکه لوسلسو فروشی نیست. به این ترتیب تیم سفید پوش شهر مادرید چاره‌ای ندارد، جز پرداخت غرامت فسخ قرارداد او.

بتیس طی توافقی که برای خرید لوسلسو با پاری‌سن‌ژرمن انجام داده، در ازای پرداخت ۲۵ میلیون یورو صاحب ۸۰ درصد از رقم قرارداد اوست و ۲۰ درصد دیگر در اختیار پاری‌سن‌ژرمن است. لوسلسو در این فصل به یکی از پدیده‌های لالیگای اسپانیا تبدیل شد که این موضوع پشیمانی PSG را بابت فروش ارزان این بازیکن آرژانتینی در پی داشت.

بتیس برای فروش لوسلسو علاوه بر رئال مادرید، به پیشنهاد سایر مشتریان او نیز گوش می‌کند و ظاهراً این باشگاه با رقمی در حدود ۶۰ میلیون یورو حاضر به فروش بازیکن خود می‌شود.

علاوه بر رئال مادرید، تاتنهام نیز برای خرید لوسلسو ابراز تمایل کرده است به خصوص که این باشگاه از ماندن هافبک هجومی دانمارکی خود، کریستین اریکسن اطمینان ندارد. از منچسترسیتی نیز به عنوان دیگر تیم علاقه‌مند به خرید لوسلسو نام برده می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.