حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: نیروی انتظامی در خودسازی، جامعه‌پذیری و تمدن‌سازی سهم به سزایی دارد و باید به این موارد اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و در این مسیر حرکت کند.

 نقش مؤثر ناجا در خودسازی، جامعه‌پذیری و تمدن‌سازی

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی که در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب و سالروز میلاد امام محمد باقر (ع)، اظهارداشت: راز رسیدن نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت بدون توقف در این مسیر است.

وی به گستردگی موقعیت جغرافیایی کشور و نیز تعدد و تنوع ماموریت های ناجا اشاره و بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در همه حال خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود می دانند و تلاش می کنند تا وظایف محوله را با این رویکرد به نحواحسن انجام دهند؛ درصدد هستیم این رویکرد را تا رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، با اشاره به قانونمندی  پلیس در اجرای ماموریت ها، خاطرنشان کرد: کارکنان ناجا با اشراف به قانون با همه براساس برابری و مساوات رفتار کنند به گونه ای که در یک موضوع واحد، شاهد دو نوع قضاوت نباشیم، این امر موجب می شود تا منزلت اجتماعی نیز افزایش پیدا کند.

عالی ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا  تصریح کرد: فرماندهان، روسا و مدیران باید برای مجموعه تحت امر خود الگو، اسوه و نمونه باشند، زیرا رفتار آنها برای کارکنان شان بسیار تاثیر گذار و تعیین کننده است.

وی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به عنوان نیروهای ولایی و انقلابی یاد و بیان کرد: عزت ما این است که از ارزش های والای انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا در خصوص اینکه ناجا تنها نیروی مسلح در اجتماع است، افزود: کارکنان ناجا باید با مهربانی، خیرخواهی و دلسوزی با مردم رفتار کنند تا آنان ناجا را ملجا و پناهگاه خود بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه محور اصلی ماموریت های ناجا براساس منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) است، خاطرنشان کرد: از هدایت های گام به گام، راهبردی و حتی تاکتیکی ایشان نسبت به نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی، تقدیر و تشکر کرده و خدا را شاکر هستیم.

عالی ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تقدیر از عملکرد و روحیه انقلابی فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی سراسر کشور، گفت: به نوبه خود از سردار اشتری فرمانده ناجا که نسبت به پیشبرد اهداف سازمان براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اهتمام ویژه ای دارند،تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی بازدید از کلانتری ها را در دستور کار قرار داده ام، گفت: انصافا در کلانتری ها خوشایندسازی محیط انجام شده و با نظر سنجی از مردم شاهد رفتار و عملکرد مناسب کارکنان کلانتری ها هنگام خدمات رسانی به آنان بوده ایم هرچند با برداشتن گام های موثرتر در راستای افزایش سطح رضایتمندی مراجعان باید تلاش شود و به این حد بسنده نکنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیروی انتظامی در خودسازی، جامعه پذیری و تمدن سازی سهم به سزایی دارد و بایستی به این موارد اهتمام ویژه ای داشته و در این مسیر حرکت کند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.