رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان در مشهدمقدس برگزار می‌شود.

اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان در مشهدمقدس برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین ؛ خلیل موسوی اظهار داشت: اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان با حضور کادرفنی تیم ملی که سرمربی آن آقای سیروس پورموسوی است 26 اسفندماه امسال در مشهد برگزار می‌شود و این نخستین استعدادیابی استانی فدراسیون فوتبال است که قرار است در خراسان رضوی رخ دهد.

رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تمامی بازیکنانی که از طرف باشگاه‌های استان خراسان رضوی معرفی می‌شوند در این اردوی استعدادیابی حاضر می‌شوند و افرادی که مستعد باشند به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حدود 200 بازیکن در این برنامه حاضر می‌شوند عنوان کرد: در بحث غربال این بازیکنان، استعدادیابان استانی نیز حضور دارند.

موسوی تصریح کرد: تلاش ما این است که رایزنی‌های لازم را صورت دهیم که اگر استان‌های خراسان جنوبی و خراسان شمالی نیز تمایل دارند بازیکنان مستعد خود را معرفی کنند؛ استعدادیابی استانی جزو برنامه‌های فدراسیون نیست و این اتفاق برای نخستین بار است که در خراسان رضوی رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی تیم ملی نیز مانند سایر استعدادیابی‌های صورت گرفته از سوی ما، رایگان است و بازیکنان و والدین باید بدانند که وجهی نباید پرداخته شود و این قضیه مورد تاکید ماست زیرا بازیکنانی بوده‌اند که برای معرفی شدن از سوی باشگاه خود رقم میلیونی نیز پرداخت کرده‌اند و این خلاف چیزی است که مدنظر ماست.

موسوی همچنین در مورد تعداد مدارس فوتبال استان خراسان رضوی و نظارت‌های صورت گرفته عنوان کرد: از سال 95 به این طرف، تقریبا از 17 مدرسه دارای مجوز به 80 مدرسه دارای مجوز در سطح استان رسیده‌ایم که زیر نظر هیئت فوتبال و اداره کل ورزش استان دائما ارزیابی می‌شوند و تحت نظر هستند و شاهد تخلفاتی که قبلا بودیم کمتر هستیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.