۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 648216

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری تربت‌جام از برنامه‌های متنوع ستاد استقبال از بهار در شهرداری تربت‌جام خبر داد

سیمای متفاوت تربت جام در ایام نوروز

جعفر بذری در گفتگو با قدس آنلاین به ساخت و نصب المان‌های نوروزی در نوروز امسال اشاره کرد و افزود: طی فراخوانی که در بهمن ما داشتیم، هنرمندان طراح شهرستان و شهرهای دیگر همکاری خوبی داشتند و طرح‌های زیادی به شهرداری ارسال کردند که پس از بررسی توسط کمیته فنی انتخاب المان‌های نوروزی، تعدادی از این طرح‌ها انتخاب گردید و با احتساب المان‌هایی که از سال‌های قبل نوسازی و بهسازی می‌شود، امسال حدود تعدادی المان در میادین و معابر شهری نصب خواهد شد.

وی افزود: شهرداری تربت‌جام تمام سعی و تلاش خود را برای استقبال باشکوِه از بهار را دارد تا مردم و مسافرین ایام نوروز را در این شهر با خاطرات خوشی سپری کنند.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری از راه اندازی قطار شادی در ایام نوروز خبر داد و گفت: تشکیل ستاد نوروزی در شهرداری و تدوین برنامه جامع استقبال از بهار در زمستان امسال تشکیل شد و زیباسازی فضای شهری، گل‌کاری،   نصب المان، ایستگاه استقبال از مسافرین نوروزی و توزیع بسته‌های فرهنگی با محوریت مدیریت شهری و دیگر اقدامات از برنامه‌های این ستاد است.

بیژن شیخ، مسئول اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تربت‌جام به اقدامات حوزه فضای سبز به‌منظور از استقبال از بهار در این شهر اشاره کرد و گفت : برای امسال حدود ۱۰ هزار نهال پیش‌بینی‌شده که ۵ هزار در معابر، بوستان‌ها و پارک‌ها کاشته خواهد شد و ۵ هزار نهال تا پایان سال توزیع می‌گردد.
وی بابیان اینکه امسال به‌منظور استقبال از بهار حدود ۵۰ هزار بوته ترون در معابر شهری کاشته می‌شود گفت: در همین راستا گل‌کاری معابر، بلوارها، میدان‌ها و بوستان‌ها در حال انجام است و بهار امسال مردم از شهری با فضای سبز مناسب برخوردار خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.