در آستانه سال جدید و خریدهای نوروزی توسط بسیج سازندگی ناحیه مقداد مشهد نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی چند روزی است درمشهد آغاز به کار کرده است.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مشهد؛ فرصتی برای ارائه تولیدات خانواده‌ها

این نمایشگاه با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) و کمیته امداد امام در مکان حسینیه امام خمینی(ره) در خیابان فدائیان اسلام درحال برگزاری است و ۸۰ غرفه محصولات تولیدی خود از قبیل موادغذایی، پوشاک، صنایع دستی عرضه کرده‌اند.

برای اطلاع از کمیت و کیفیت برگزاری و نظر غرفه‌داران و مراجعان به این نمایشگاه مراجعه می‌کنم، از ابتدای ورود با صحنه‌آرایی زیبا مواجه می‌شوم که با نصب المان‌های زیبایی از حرم مطهر امام هشتم(ع) و قطار اعزام رزمندگان به جبهه ایجاد شده است و در حالی که نمایشگاه‌ها و دیگر مراکز فروش شهر با استقبال خوبی مواجه نشده‌اند، حضور مردم در این نمایشگاه چشمگیر است.

 قیمت‌هایی پایین‌تر از سطح شهر

کرمی یکی از بازدیدکنندگان که به همراه خانواده‌اش به نمایشگاه آمده است می‌گوید: قیمت‌های اجناس در اینجا خیلی پایین‌تر از سطح شهر است و چیزهایی که برای عید مورد نیاز مردم هست در این نمایشگاه موجود می‌باشد.

علیرضا عباسپور کارشناس مدیریت، یکی دیگر از بازدیدکنندگان با تأکید بر اینکه نمایشگاه بین‌المللی امسال چنگی به دل نزد و هر سال دریغ از پارسال خاطرنشان می‌کند: به نمایشگاه اقتصاد مقاومتی آمده‌ام تا با توجه به ارائه اجناس به قیمت پایین‌تر از اینجا اجناس مورد نیاز عید خود و خانواده‌ام را تهیه کنم چون شرایط طوری شده که با این وضعیت اقتصادی، مردم به دنبال تهیه مایحتاج ضروری با ارزان‌ترین قیمت هستند.

در ادامه به سراغ چند تن از غرفه‌داران می‌روم، یکی از غرفه‌داران که از بانوانی است که در منزل کارهای خود را تولید می‌کند با اشاره به بستری که این نمایشگاه برای عرضه آثارش مهیا کرده است، می‌گوید: تشویق‌های مردم باعث شده انرژی مضاعفی پیدا کنم و امیدوارم بتوانم با قدرت بیشتر به این کار هنری که نقاشی روی کیف، کفش، سفال و... ادامه دهم.

 قیمت‌ها حداقل ۳۰ درصد زیر قیمت بازار

علی اکبر شاکری که از طریق بسیج و کمیته امداد در نمایشگاه حضور یافته می‌گوید: چون نمی‌توانستم در سطح شهر مغازه اجاره کنم با حضور در نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مناسب که حداقل ۳۰ درصد زیر قیمت بازار است عرضه کرده‌ام.

رضا کریمی دیگر غرفه‌دار این نمایشگاه با اشاره به اینکه مدت‌ها به دنبال گرفتن یک غرفه بودیم اظهار می‌دارد: در این غرفه، عسلی که محصول خودمان هست را به همراه کیف‌هایی که توسط دخترم بافته می‌شود ارائه می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه تا ۲۰ اسفند ماه ۹۷ از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای مردم می‌باشد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.