همدان- سید حبیب‌الله موسوی بهار گفت: دانشگاه علوم پزشکی همه امکانات خود را برای خدمات نوروزی آماده و مهیا کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی همدان آماده و مهیای خدمات نوروزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حبیب‌الله موسوی‌بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: همواره در آستانه فصل بهار دغدغه خطرات مراسم خانه‌تکانی، چهارشنبه پایان سال و تصادفات تعطیلات نوروزی را داریم و دانشگاه همه امکانات خود را برای کاهش آسیب‌های پایان سال و نوروز آماده کرده است.

وی گفت: سال گذشته در مراسم خانه‌تکانی ۳۲ نفر از ارتفاع سقوط کردند و ۲۶ نفر نیز با مواد شوینده مسموم شدند که اکثر آنان بانوان بودند. همچنین در چهارشنبه سوری سال قبل ۹۴ نفرآسیب دیده به مراکز درمانی منتقل شدند که سنین بین ۱۰ تا ۲۰ سال داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره بر اینکه مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی آماده ارایه خدمات نوروزی است، ادامه داد: والدین و خانواده‌ها هم باید در این روزها مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا  آسیب نبینند.

وی با اشاره به اینکه حوادث ترافیکی اغلب در اثر بی‌احتیاطی رخ می‌دهد افزود: آمار بالای حوادث ترافیکی در طول سال و به ویژه نوروز مایه شرمساری است و باید مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را به درستی رعایت کنند.

موسوی بهار گفت: برای ارایه خدمات بهینه دانشگاه علوم پزشکی در روزهای نوروز دراستان  ۲۵۰ کارشناس بهداشتی در قالب ۱۲۰ گروه کاری نظارت‌ بر مراکز تهیه و توزیع غذا و غیره را بر عهده دارند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.