رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محدودیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲۵ اسفند در محورهای برون شهری خراسان رضوی اجرا می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی خراسان رضوی از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود
به گزارش قدس آنلاین، هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تردد و آغاز سفرهای نوروزی، به منظور افزایش ظرفیت محورهای مواصلاتی کشور و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه در ایام نوروز، محدودیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان روز ۱۷ فروردین ۹۸ در محورهای برون شهری خراسان رضوی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: تردد کلیه وسائط نقلیه سنگین باری (تریلر و کامیون) از محورهای آزادراهی و بزرگراهی مشهد- قوچان، مشهد- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه و بالعکس از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۲۲ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۷ و روزهای یکشنبه ۴ فروردین، پنج شنبه ۸ فروردین، جمعه ۹ فروردین، چهارشنبه ۱۴ فروردین، پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین ۹۸ از ساعت ۷ صبح الی ۲۲ ممنوع است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۸ در کلیه محورهای برون شهری کشور ممنوع است، گفت: تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگ‌راه‌های خراسان رضوی و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب می‌کند ممنوع است.

امیدوار افزود: در تمامی محورهای برون شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسائط نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

وی تصریح کرد: رانندگان وسائط نقلیه‌ای که در طول مسیر محدودیت در حرکت هستند، می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی کنند که قبل از ساعت اجرا از جاده عبور کرده در غیر این صورت از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز شنبه تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه تاریخ ۵ فروردین ۹۸ و همچنین از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۸ فروردین ۹۸ تا ساعت هفت صبح روز یک شنبه تاریخ ۱۸ فروردین ۹۸ ممنوع است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.