خراسان شمالی- مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های کشوربا حضور ۱۸ دانشگاه و به مدت دو روز در دو بخش ساندا و تالو در شهر مقدس قم برگزار شد.

کسب موفقیت تیم ووشوی مجتمع آموزش عالی اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، تیم ووشوی مجتمع آموزش عالی اسفراین در مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های کشور که با حضور ۱۸ دانشگاه و به مدت دو روز در دو بخش ساندا و تالو در شهر مقدس قم برگزار شد موفق به کسب عنوان سوم تیمی شدند.

در این دوره از مسابقات که در ۱۰ وزن و به مدت دو روز برگزار شد آقایان محسن نمایانی موفق به کسب مدال طلا در  وزن ۶۰ کیلوگرم، جواد رضایی موفق به کسب مدال برنز در وزن ۵۸ کیلوگرم، حسن حقیقت موفق به کسب مدال برنز در وزن ۶۵ کیلوگرم وحسین علیدخت موفق به کسب مدال برنز در وزن ۸۰کیلو گرم برنز شدند.

در پایان این رقابتها، دانشگاه قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم‌های دانشگاه اصفهان و مجتمع آموزش عالی اسفراین عناوین دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

کسب این موفقیت را به خانواده بزرگ مجتمع آموزش عالی اسفراین تبریک گفته  و از زحمات آقایان قربانی شیراز ریاست محترم اداره تربیت بدنی،ابراهیم شجاعی سرپرست محترم تیم و خالق حیدری مربی تیم کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.