مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از استقرار آمبولانس ها در خیابان های اصلی مشهد همزمان با شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

استقرار آمبولانس در خیابان های مشهد همزمان با شب چهارشنبه آخر سال

به گزارش قدس آنلاین، دکتر رضا وفایی نژاد در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تمامی آمبولانس‌های مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در میادین اصلی و مسیرهای پر تردد و شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه مستقر خواهند شد.

وی افزود: همچنین ۱۳ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در مناطقی که احتمال وقوع حوادث بیشتر در آنها داده می‌شود برای امداد رسانی سریع مستقر خواهند شد تا بتوانند خدمات لازم را به حادثه دیدگان ارائه کنند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: دستورالعمل چهارشنبه پایانی سال به تمامی شبکه‌های بهداشتی درمانی و بیمارستانی ابلاغ شده و تمامی بیمارستانها برای پذیرش بیماران و سانحه دیدگان احتمالی در آمادگی کامل هستند.

وفایی نژاد همچنین از استقرار نماینده اورژانس در مرکز کنترل ترافیک مشهد برای کمک به امداد رسانی سریع‌تر توسط آمبولانس‌ها به حادثه دیدگان خبر داد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.