نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:برای ادامه دوبانده کردن محور شادمهر به بردسکن، امسال 190 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و تا سال 1400 این پروژه طبق تقویم بسته شده باید به اتمام برسد.

 اختصاص 190 میلیارد ریال اعتبار برای جاده شادمهر به انابد بردسکن

به گزارش قدس آنلاین ، بهروز بنیادی،  گفت:برای ادامه دوبانده کردن محور شادمهر به بردسکن، امسال 190 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و تا سال 1400  این پروژه طبق تقویم بسته شده باید به اتمام برسد.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به محض ابلاغ این اعتبار شاهد سرعت کار دوبانده کردن خواهیم بود.

وی به اجرای طرح مثلث اقتصادی در خراسان رضوی، بیان کرد: با توجه به جذب سرمایه‌گذاران در بردسکن به‌ویژه در منطقه انابد، هر کدام از آنها می‌توانند یک روز کاری را برای بازدید از پروژه‌های این شهرستان اختصاص دهند.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی سال جاری را با شعار «رونق تولید» سال شکوفایی شعارهای رهبری در طی چند سال گذشته دانست و اظهار داشت: در رونق تولید بخشی، بانک مرکزی اگر بتواند مسیری را تعیین کند که همه بانک‌ها حمایت از تولید را داشته باشند، می‌توانیم حرکت مثبتی را داشته باشیم.

بنیادی با بیان اینکه مطالبات بانک‌ها  زیاد است، افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران در مباحث بانکی بدهی و مشکلات زیادی دارند و بخشی از نگرانی سال جاری در این زمینه است که باید بانک مرکزی تدبیر کند.

وی بخش دیگری از مشکلات را سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاو ن کار و رفاه اجتماعی عنوان و بیان کرد: باید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گروهی را موظف کند تا آنها قوانین را احصا کرده و قوانینی که مانع رونق تولید می‌شوند را در یک دوره کوتاه متوقف کنند.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون نیاز کشور ما با توجه به تحریم‌ها کمک به سرمایه‌گذار و کارآفرین است، بنابراین، باید قوانینی که تولید را با مشکل روبه‌رو کرده و در ایجاد اشتغال مانع ایجاد می‌کند شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.