سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود هشت میلیون و ۵۰۹ هزار و ۸۶۳ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفت فروردین سال جدید به استان خبر داد.

ورود بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به استان طی ۱۲ روز گذشته

به گزارش قدس آنلاین، مهدی فروزان با اعلام این خبر افزود: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵.۸  درصد کاهش دارد.

وی افزود: ۶۴۱   هزار و  ۸۷۸ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به  استان  وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۹ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۲۵۱  هزار و ۵۷  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲.۵ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به استان وارد شده اند را  نیز ۱۲۸  هزار و ۸۲۸  نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۸.۱ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفند ماه گذشته تا هفت فروردین سال جدید به استان وارد شده اند هم هفت میلیون و  ۴۸۸  هزار و ۱۰۰  نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۵.۵ درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا  هفت  فروردین سال جاری پنج میلیون و  ۱۶۵  هزار و  ۵۲۲   نفر به این کلانشهر  وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۳.۳ درصد کاهش دارد.

وی افزود: ۴۷۶  هزار و  ۹۲۲ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۸.۵  درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۲۵۱ هزار و  ۵۷  نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲.۵ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به مشهد وارد شده اند را  نیز ۱۲۸  هزار و ۶۱۱ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۷.۹ درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفت فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم چهار میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۳۲  نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۲.۴ درصدی مواجه بوده است

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.