معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از انجام ۶ مورد عملیات امدادرسانی در ۱۳ ساعت گذشته توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

 انجام ۶ عملیات امدادرسانی در ۱۳ ساعت گذشته توسط نیروهای هلال احمر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار کرد: در ۱۳ ساعت گذشته از ساعت ۱۹ شب گذشته تا ۸ صبح امروز، ۶ مورد عملیات امدادرسانی توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین حادثه بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر ۳۵ محور جغتای به جاجرم سه نفر مصدوم شدند، ابراز کرد:  با حضور نیروهای نجاتگر و امدادگر جمعیت هلال احمر جغتای و انجام امدادرسانی اولیه، مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: حادثه دوم واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر ۱۳ محور بردسکن به طبس، فرعی روستای برجک بود که منجر به مصدومیت راننده این خودرو شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، فرد مصدوم برای مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن منتقل شد.

بهمن‌آبادی بیان کرد: امدادرسانی سوم به پسر ۱۷ ساله‌ای بود که به علت آسیب مچ پای راست به پایگاه آبروان مشهد در کیلومتر ۴۰ محور سرخس به مشهد مراجعه حضوری داشت که پس از امدادرسانی اولیه توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر مشهد جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان شهید کامیاب(امدادی) مشهد انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی چهارم به مردی ۴۵ ساله در کمپ غدیر مشهد بود که دچار مشکل قلبی شده بود، بیان کرد: وی پس از اقدامات اولیه درمانی جهت سیر تکمیلی مراحل درمان توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اضافه کرد: امدادرسانی پنجم به آقایی ۴۳ ساله در سه‌راهی وکیل‌آباد بود که دچار مشکل تنگی نفس شده بود و وی پس از احیاء اولیه جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی به بیمارستان شریعتی مشهد انتقال یافت.

بهمن‌آبادی تشریح کرد: عملیات ششم بازگشایی روستاهای تربت جام در کیلومتر ۲۰ محور تربت جام به فریمان بود و با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان مسیر مسدودشده بازگشایی شد و خوشبختانه در این سیل، حادثه‌ای به مردم وارد نشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تأکید کرد: این عملیات‌ها توسط ۱۸ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورپمپ تخلیه‌آب صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.