محمد البحیصی در تربت جام گفت: امت اسلامی باید بیدار باشند و اکنون ضعف اغلب کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین مشهود است و تنهازبانی بوده است.

 ضعف اغلب کشورهای اسلامی در حمایت  از فلسطین مشهود است

رئیس انجمن دوستی ایران-فلسطین با حضور در تربت جام در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: بعثت پیامبر اکرم(ص) شریف ترین روز انسانیت است چون تحولی اساسی در زندگی بشر ایجاد شده است و باید اخلاق مداری را از پیامبر خود الگو بگیریم و آن حضرت مهر و عطوفت خود را برای همیشه برای مسلمانان ماندگار گذاشت.
محمد البحیصی با اشاره به اتحاد مسلمانان در  آزادی قدس شریف اشاره کرد و گفت: امت اسلامی باید بیدار باشند  و اکنون ضعف اغلب کشورهای اسلامی در حمایت  از فلسطین مشهود است و زبانی بوده، اما جمهوری اسلامی ایران در عمل از مردم مظلوم فلسطین علی رغم تحریم های اقتصادی ظالمانه توسط استکبار در جوامع بین المللی حمایت کرده و ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری پرچمدار مقاومت در جهان شده است.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران همیشه در  کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و این حمایت ها به سرزمین فلسطین عزت بخشیده است و متأسفانه مسجد الاقصی در سال ۱۹۷۷ توسط سران عرب همچون انور سادات به اسرائیل بخشیده شد تا به مشروعیت اسرائیل نقش داشته باشند.
رئیس انجمن دوستی ایران- فلسطین با تأکید بر اینکه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۵ سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت ایمان داریم گفت: ما باور داریم به فرمایشهای مقام معظم رهبری که اسرائیل حقیقت ندارد و اگر حمایت های شیطان بزرگ امریکا و ضعف امت اسلامی نبود بدون شک این منویات رهبری زودتر اتفاق می افتاد و هرچند آزادی قدس محور مقاومت است و این روحیه در حزب الله و فلسطین با حمایت های ایران اسلامی بیشتر شده است.
وی توصیه کرد: ملت مظلوم فلسطین از کشورهای خائن وابسته به آمریکا و اسرائیل انتظار کمک ندارد و با محور مقاومت آنچه را که از ما به زور گرفته شده است پس خواهیم گرفت و باید امت اسلامی بیدار باشند و امروز قدس شریف رمز شناخت حق و باطل است و کسانی که مسجد الاقصی را به اسرائیل تحویل دادند مکه و مدینه را تحویل خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.