نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایستادگی سپاه در مقابل تروریست‌های منطقه دلیل تهدید امنیتی از سوی مقامات آمریکایی است،گفت: این تهدید قطعا تبعات سنگینی برای کاخ سفید خواهد داشت.

تهدید امنیتی سپاه پاسداران تبعات سنگینی برای آمریکا دارد

به گزارش قدس آنلاین، کمال دهقانی فیروزآبادی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه کاخ سفید بنا دارد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به فهرست سازمان‌های تروریستی خود اضافه کند، گفت: آمریکا منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است لذا علاوه بر دامن زدن به جنگ اقتصادی، امنیت ملی کشور را تهدید می‌کند.

سپاه در کنار ارتش جمهوری اسلامی قدرت تامین کننده امنیت ملی ایران است

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سپاه پاسداران بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در کنار ارتش قدرت تامین کننده امنیت ملی ایران هستند، این اقدام آمریکا قطعا تبعات سنگینی برای آنها خواهد داشت.

وی افزود: در صورتی که آمریکا سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به لیست سازمان‌های تروریستی اضافه کند بیش از پیش منزوی می‌شود، همچنین مورد تمسخر بیشتر مردم ایران قرار می‌گیرد زیرا سپاه بخش مهمی از ساختار امنیتی کشور محسوب می‌شود.

دهقانی فیروزآبادی یادآور شد: آمریکا با این کار می‌خواهد شرارت‌های خود را به اوج برساند، آمریکا بیشترین لطمه را از عملکرد سپاه پاسداران دیده است، آنها با وجود تلاش گسترده برای سرنگونی دولت بشار اسد و استفاده از ابزار تروریستی مانند داعش و کمک گرفتن از برخی کشورهای منطقه مانند عربستان یا امارات و متزلزل کردن امنیت منطقه، نتوانستند به اهداف خود برسند.

سپاه پاسداران خاری در چشمان مقامات آمریکا

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یکی از دلایل مهم شکست آمریکا در منطقه خاورمیانه است، از این رو هم‌اکنون سپاه مانند خاری در چشمان مقامات آمریکا است. آمریکا به خوبی می‌داند که سپاه پاسداران می‌تواند امنیت منطقه را تامین کند و در جهت تقویت محور مقاومت گام بردارد.

وی ادامه داد: این اقدامات کاخ سفید بی‌نتیجه می‌ماند، پیش از این هم آمریکا اقدامات یک جانبه گرایانه‌ای را در عرصه بین‌الملل انجام داده است اما مورد تایید افکار عمومی واقع نشده است. در واقع سپاه در مقابل گروه‌های تروریستی منطقه، اسرائیل و سعودی‌ها ایستاده است لذا مورد بغض و کینه آمریکا قرار گرفته است.

ایران به سازمان‌های بین‌المللی علیه آمریکا به دلیل تهدید امنیتی سپاه شکایت می‌کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام آمریکا اثری بر اقتدار سپاه نخواهد گذاشت بلکه موجب محبوبیت بیشتر در کشور می‌شود، تصریح کرد: این اقدامات را باید در قالب جنگ روانی در نظر گرفت اما با توجه به اینکه خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی است و تهدید امنیتی برای کشور ما محسوب می‌شود، می‌توانیم از طریق سازمان‌های بین‌المللی علیه آمریکا شکایت کنیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.